Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idébank

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nu man går rundt og får en masse forskellige ideer til projekter og prudukter, findes der så et forum hvor man kan få dem omsat (måske solgt) eller "testet" (kommenteret) uden at ideen forsvinder fra mine hænder.

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 09:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dette er en af grundene til at der opstår tråde på amino med "private" forums. Problemet er bare altid - tillid.

Alle ide-mennesker har den samme tanke... DET HER ER GENIALT... ellers ville det jo ikke være noget man fandt på. - og næste tanke... DET HER SKAL JEG PASSE PÅ SÅ INGEN STJÆLER DET!

De to sætninger ødelægger 99,9% af alle påfund.

For det første ødelægger det chancen for en god debat omkring idéen. Ideer er yderst sjældent født i en "voksen" form, og da opfinderen holder ideen tæt til kroppen, så forbliver det en halvfærdig ide, som ingen kan bruge til noget.

Min opfordring er - Brug Amino - til dét det er bedst til - debat. Beskriv din ide så godt som muligt i din egen tråd. Desværre er der 7 mia mennesker på planeten og ideer er sjældent originale, men det er forsøget værd. Bonus, er ( det har jeg selv oplevet ) at folk her på Amino er SUPER FLINKE, måske er det ikke lige personen selv der kan hjælpe, men så er der ofte mulighed for personer/virksomheder i deres netværk.

Håber snart at høre om din idé :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:55

Hej Jesper

Jeg har selv haft et par - i mine øjne - geniale ideer, som jeg har beskrevet her på Amino. Det er i mine øjne den bedste måde at få feedback på. Jeg er ikke bekendt med et website, hvor man kan sælge ideer, men jeg har selv oprettet en gruppe her på Amino for et par år siden vedr. salg af ideer. Gruppen er dog på ingen måde aktiv, men består af ca. 50 medlemmer.

Michael

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 10:10
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Nej - ikke ligefrem et forum, eller så har jeg ihvertfald heller ikke hørt om det.

Jeg vil anbefale du tager kontakt til nogle af de mange offentlige vækst/iværksætter huse der er rundt omkring.

De tilbyder gratis hjælp og vejledning, det siger sig selv at de så ikke smider alt hvad de har i hænderne for kun at fokusere på dig :-) men de er bundet af klausuler på hænder og føddr så du kan helt trygt diskutere alle ideer og tanker med en rådgiver derfra, hvis du så stadig har mod på det, kan du behynde at poste penge i deciderede undersøgelser.

En af mine kæpheste herinde er også at selve ideen ikke betyder ret meget, det er eksekveringen/ledensen af den der gør den store forskel, derfor mener jeg ikke man skal være alt for lukket omkring sine ideer, (med måde naurligvis) med det med at gå med en ide der er så god og så hemmelg at man slet ikke vil fortælle den til nogen, så kommer det helt sikkert ikke ud over stepperne - men der er delte meninger om det.

S

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 10:46

Jeg ved at der er nogle der har lavet en blog om forskellige ideer de går og får, men det giver jo ikke nogen debat omkring det.

Og det er jo også i et MEGET stor forum med en blog

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 20:22

Jeg tror bare jeg pusler lidt videre med mine ideer sådan lidt i stilhed (ind til videre) - jeg skal lige beslutte hvilke jeg selv vil arbejde videre med og hvilke jeg ikke vurderer at jeg har evnerne til at blive til noget stort - for der er jo potentiale i alle ideer for den rigtige person.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:26

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 20:29

J. Deleuran:

tag et kig på

http://www.opfind.nu/

Det var bl.a. sådan noget jeg tænkte på.

Tror jeg vil prøve at oprettet er produkt der på, for at se hvordan det kan gå.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)