Hvis nu man går rundt og får en masse forskellige ideer til projekter og prudukter, findes der så et forum hvor man kan få dem omsat (måske solgt) eller "testet" (kommenteret) uden at ideen forsvinder fra mine hænder. |
Dette er en af grundene til at der opstår tråde på amino med "private" forums. Problemet er bare altid - tillid.
Alle ide-mennesker har den samme tanke... DET HER ER GENIALT... ellers ville det jo ikke være noget man fandt på. - og næste tanke... DET HER SKAL JEG PASSE PÅ SÅ INGEN STJÆLER DET!
De to sætninger ødelægger 99,9% af alle påfund.
For det første ødelægger det chancen for en god debat omkring idéen. Ideer er yderst sjældent født i en "voksen" form, og da opfinderen holder ideen tæt til kroppen, så forbliver det en halvfærdig ide, som ingen kan bruge til noget.
Min opfordring er - Brug Amino - til dét det er bedst til - debat. Beskriv din ide så godt som muligt i din egen tråd. Desværre er der 7 mia mennesker på planeten og ideer er sjældent originale, men det er forsøget værd. Bonus, er ( det har jeg selv oplevet ) at folk her på Amino er SUPER FLINKE, måske er det ikke lige personen selv der kan hjælpe, men så er der ofte mulighed for personer/virksomheder i deres netværk.
Håber snart at høre om din idé :)