Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig kritik af mine logoer!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, jeg er en dreng på 14 år, som har lavet grafik i snart 1 ½ år. 

Det vil sige jeg er nogenlunde ny, men det betyder ikke jeg ikke kan finde ud af det ;)

Jeg har lavet forskellige ting, men mest logoer til spillet virtualmanager som er et fodboldspil. 

Det er på virtualmanager jeg lærte mig de ting jeg kan, jeg har fået testet en masse ting, og føler nu at jeg er parat til at tage mit grafik til et nyt level.

Mine logoer vil være meget billige, da jeg er helt ny, og jeg vil nok også lave noget gratis, da jeg helt klart er for ny, til at tage for meget for arbejdet ;)

Her er de ting jeg har lavet inde på virtualmanager, ville glæde mig, hvis der var nogen der ville bruge lidt tid på at give mig noget kritik, så jeg kan blive bedre

http://s1101.photobucket.com/albums/g430/Noroma1/?albumview=slideshow

Skriv gerne en besked til mig :)

Tilmeldt 13. Dec 11
Skrevet kl. 15:34

ved ikke lige hvad reglerne er på den her hjemmeside, men  opper lige tråden :)

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 15:38

Hvis du gerne vil have folk til at svare, skal du nok skrive lidt mere om hvad du gerne vil have dem til.

Din overskrift hedder webshop men dit indlæg omhandler billeder?

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 13. Dec 11
Skrevet kl. 15:52

Er helt enig, fortråd også megetr hurtigt at jeg skrev som jeg gjorde, men jeg ved ikke hvordan fanden man redigere indlæg :D

Håber da man kan, så jeg ikke behøver at lave en ny tråd ;)

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 15:59

men igen, hvad vil du gerne have folk til?

Du bliver nød til at skrive lidt mere om dit projekt og hvad du tænker, før folk kan følge dig.

Vil du have folk til at give feedback på dine fodbold-logoer og hvad vil du bruge denne kritik til?
Dette er jo et iværksætterforum, går du med en iværksætter i maven? Vil du til at lave logoer for virksomheder? eller er det for at kunne lave federe logoer i fodboldspillet? 

Vh
Casper 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 13. Dec 11
Skrevet kl. 16:06

Ja, jeg vil blive noget inden for den grafiske verden, om det så er fodbold logoer, eller cykel logoer, jeg har aldrig rigtigt lavet logoer til virksomheder, og vil derfor meget gerne havde nogle råd, så jeg kan bevæge mig mod branchen. 

Ja, jeg vil meget gerne havde noget kritik, så jeg kan udvikle mig, da det faktisk mest er det jeg vil lige nu. 

Jeg vil rigtig gerne få lavet en hjemmeside, der jeg sælger grafiske ting, men jeg må indrømme at jeg ikke kan finde ud af at kode endnu. 

De logoer jeg har lavet indtil videre er logoer til et fodbold spil, og nu vil jeg bare prøve noget nyt, og på den måde udvikle mig. 

Det spil, var jo bare en start, mit mål er at få lavet noget til et rigtigt firma, men det kommer nok til at tage tid, da der er så meget konkurrence. :)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 16:31

Hej Jonas,

I en alder af blot 14 år har du en rigtig god forståelse for sammensætningen. Det fede den branche er, at man altid kan blive bedre og hver grafiker har sin egen stil.

En godt sted at starte er, at lære de mange effekter at kende, farvesammensætning osv. Jeg har hurtigt fundet 3 sider til dig, som kan give dig lidt inspiration:

Farvesammensætning:

http://kuler.adobe.com

Effekter:

http://www.hongkiat.com/blog/41-nicest-photoshop-photo-effects-photoshop-tutorials/

Websites:

http://101bestwebsites.com/

Godt arbejde indtil nu ;)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)