Er der andre herinde der bruger engelsksprogede artikler ifm SEO?
Jeg har pt en der skriver for mig, men jeg kan pt ikke udfylde hele hendes tid - så jeg overvejer at lade hende skrive lidt artikler for andre også.
Så jeg ville egentligt bare lige høre om der var nogen der havde den slags behov her på Amino, der er jo masser der får skrevet danske artikler til deres sites.
Jeg har ikke helt lagt mig fast på en pris endnu. Udfordringen er lidt at jeg har hende fuld tid (40 timer om ugen) og jeg ikke helt kan fylde denne tid ud med egne projekter.
Det er ikke oversættelser men originale tekster.
Dem hun skriver til undertegnede er typisk på mellem 500 og 700 ord (og hun laver selv researchen).
Et eksempel på en artikel hun har skrevet til mig (og ja jeg ved at det ikke er optimalt at poste denne på min egen ezinearticles profil... jeg skulle have brugt et pseudonym) er:
Det ser fornuftigt ud Rasmus, hvad havde du forestillet dig de artikler skulle koste? For mig er det først interessant hvis det er under $5 pr 400 ord, ellers er der mange andre alternativer. Eller ville det være noget med at købe nogen timer eller hvordan?
Jeg har ikke regnet på tallene og det kommer lidt an på hvor mange artikler jeg kan presse ud af hende om dagen (ugen at kvaliteten ryger). Det bliver nok i omegnen af de $5 men så nok lidt længere artikler. Det er svært at gøre meget billigere.