Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimér din hjemmeside med prof. billeder/videoclips

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Thornblad Fotografi Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil sende et checket signal til omverdenen må du også fremstå overbevisende i dit grafiske udtryk. Her kan det hjælpe meget med flotte/udtryksfulde billeder som ikke ser "hjemmelavede" ud!

Mange tror, at blot et billede er skarpt og veleksponeret, så virker det. Så onkel Jens eller tante Oda kan fint tage de billeder som skal bruges!

Nej nej nej.....

For i den virkelige verden bliver vi, bevidst eller ubevidst, påvirket af æstetiske virkemidler såsom grafik eller lækre fotos. Man behøver ikke at være grafiker eller fotograf for at opfatte forskellen på CocaCola og Biva Møbler.

Selvfølgelig hjælper det nogle virksomheder at se billige ud. Men det er vist et fåtal!

Da verden er af lave. Vil jeg p.t. gerne hjælpe din biz. med ordentlige billeder til de penge som du har råd til.

check: www.thornblad.dk     og se om det er noget som du kan bruge.

Mange gode før Jule Hilsener

Lars Thornblad

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:35

Sindsyg flotte billeder LarsYes

Tilmeldt 5. Dec 11
Fra  Thornblad Fotografi Skrevet kl. 10:40

Tak- Fedt logo du har Geeked

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:56

Hej Lars

Der er rigtig mange fotografer der før dig har prøvet sig med samme indfaldsvinkel. Oprette en profil på Amino, skrive et par salgsinlæg og håbet på det bedste. Jeg tror ikke de har fået meget ud af det..... desværre....

Tror hvis du skal have held med dit projekt herinde, så skal du selv definere

Thorn:
de penge som du har råd til.

Jeg ved du sikkert ikke er meget for det, for det afhænger af den enkelte case, modeller, location, lys, kreativitet osv. men samtidig gør det dit indlæg utrolig diffust og ukonkret. Prøv evt. med et par priseksempler.

- Blot en tanke :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 5. Dec 11
Fra  Thornblad Fotografi Skrevet kl. 11:12

Hej Morten.

Tak for din feedback. Som du jo kan se er jeg temmelig ny på Amino, og jeg var ikke klar over at der var andre fotografer der har prøvet på denne måde. De fotografer jeg kan her tilhører en anden liga og jeg troede at det var unikt at en som jeg(ikke for at være højrøvet!) var villig til at arbejde til udsalgspriser. Men normale pris er kr. 2.000,- i timen, men det ser ud som om tiderne er så ringe at jeg ville prøve en ny vej,(eks.kr. 500,- pr- time) for dog at have lidt at lave. Mens jeg ventede på at folk fik åbnet deres budgetter igen. Og samtidig hjælpe nogle unge nystartede.

Fedt at du gider guide.

Hilsen

Lars T

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)