Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I gang som affiliate annoncør... men hvordan??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 64
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer, jeg står overfor at skulle tage hul på et nyt kapitel i min markedsføring som affiliate annoncør og har læst ivrigt i en masse tråde her på siden og pløjet en hulens masse sider igennem som tilbyder affiliate ydelser... desværre uden at føle, at den berømte "pære" kom til at lyse over mit hoved.

Derfor vil jeg høre, om der var en venlig sjæl, som kunne være interesseret i at guide mig lidt ift. hvordan jeg kommer i gang og undgår evt. dumme fejl med valg af leverandør, prissætning etc.

Siden, jeg skal annoncere for er www.megamerchandise.dk hvor vi forhandler shirts, krus, plakater, figurer og meget mere til musik, film, spil og spøg-og-skæmt.

På forhånd tak :-)

Henrik "Heinz" Jacobsen - www.MegaMerchandise.dk Skandinaviens #1 indenfor merchandise til sport, musik & film.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Heinz 

Hvis du ikke alleredet har gjort det, så vil jeg anbefale dig at læse nogle af Ken Schultz' blog indlæg igennem. De er rigtig gode! :-) Der er her på amino og kan læses her

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 22:54

Der var lige lidt guld, jeg havde overset - 1000 tak Alexander Smile

Jeg hører stadig meget gerne fra folk som er interesserede i at tage en kort snak/e-mail omkring det.

/H 

Henrik "Heinz" Jacobsen - www.MegaMerchandise.dk Skandinaviens #1 indenfor merchandise til sport, musik & film.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander Baandrup Larsen:
Hvis du ikke alleredet har gjort det, så vil jeg anbefale dig at læse nogle af Ken Schultz' blog indlæg igennem. De er rigtig gode! :-) Der er her på amino og kan læses her

Jeg har ike selv været annoncør hos Partner-ads, kun affiliate. Men umiddelbart vil jeg mene, at det er et af de bedste steder at "dyppe tæerne", når det handler om affiliate marketing fordi der ikke er (såvidt jeg ved) komplicerede kontrakter med høje opstartsgebyrer (som hos visse andre) og lange opsigelsesvarsler - men det er Ken Schultz meget bedre til at informere om end jeg er.

Mit bedste råd: Spring ud i det. Det er lettere at at få finjusteret priser, affiliates, links og bannere osv. hen ad vejen end det er at få det hele perfekt fra starten, så spring ud i det og få dig nogle erfaringer, som du kan bygge videre på.

Hvis du er bekymret for om du taber penge ved at sætte din affiliatekommission for højt, så start lavt og sæt den op efterhånden som du får indsigt i hvilken værdi, du får tilbage og evt. kan du vælge kun at arbejde med affiliates du har godkendt, så du har lidt styr på hvem du samarbejder med, hvis det er det, du er bekymret for.

Hvis du er interesseret i at "shoppe rundt" mellem de forskellige affiliatenetværk, er der en liste over dem her.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:52

Jeg er selv startet op som annoncør ved Partner-Ads, omend der ikke rigtig er kommet gang i programmet endnu. Når december salget er overstået, starter jeg en større kampagne for mit partner program. I første omgang har jeg lavet en salgs side. Partner-Ads er meget attraktive hvad angår priser og opstart. De har selv en masse større og mindre webshops i deres portefølje, hvilket gør dem til et unikt netværk.

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 01:35

Hej Casper,

Har du fået kigget nærmere på www.TradeTracker.com/dk?

Mvh
Robin 

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:41

Jeg tror bolden er ved dig Robin :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Du er velkommen til at ringe til mig, så vil jeg gerne give dig en time hvor vi går gennem nogle af de ting som du skal være opmærksom på i forhold til at starte et affiliate program
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 21:29

Fedt - tak for jeres input, det har været en stor hjælp!

Jeg kaster mig ud i det og "lærer at svømme" når jeg har fået dyppet fusserne Smile

/Henrik

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)