Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan overbeviser man en webshop om at affiliate er okay?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er! 

Jeg skal have skrevet en mail til en webshop ang. affiliate marketing. Jeg har skrevet til dem før, men har ikke fået noget svar. Tror de ser min mail som noget spam, og vil derfor ikke dykker dybere ind i hvad affiliate marketing er. Ordet i sig selv kan jo også være skræmmende... 

Jeg har skrevet til dem, at jeg har den her idé, der vil kunne skaffe dem flere kunder, og jeg anbefaler dem at tilmelde sig partner-ads. Problemet er at jeg ikke får noget svar, grunden er sikkert at de bare tror det er en spam. 

Hvordan ville I skrive sådan en mail? Har I nogle gode links jeg kan give dem, hvor affiliate marketing står beskrevet på en god måde, for min salgstale virkede åbenbart ikke på dem.

Mvh. Trond 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:04

Men det er jo også spam, hvis de ikke har givet dig tilladelse til at sende en mail :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:08

Hvorfor vil du lige præcis have webshoppen til at bruge affiliate?

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 1. Dec 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:10

Så vidt jeg er orienteret, er det desuden ulovligt at opfordre folk til at købe noget over mail, hvis de ikke har sagt god for sådan et tilbud.

Hvis du er seriøs omkring dit projekt, synes jeg, du skal ringe til dem i stedet. Dette giver også et langt bedre indtryk efter min mening.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:18

Jon F. Hansen:

Så vidt jeg er orienteret, er det desuden ulovligt at opfordre folk til at købe noget over mail, hvis de ikke har sagt god for sådan et tilbud.

Hvis du er seriøs omkring dit projekt, synes jeg, du skal ringe til dem i stedet. Dette giver også et langt bedre indtryk efter min mening.

Præcis, også kan du spørger om du må sende en mail med flere detaljer og oplysninger :-)

Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 22:25

Jesper Laugesen:

Men det er jo også spam, hvis de ikke har givet dig tilladelse til at sende en mail :)

Hmm, det vidste jeg ikke, men hvis det er, så er det da godt nok svært at kommunikere over nettet. Har jo ingen relation til partner-ads, andet end jeg er medlem, og mangler en sælger som dem.

Alexander Baandrup Larsen:

Hvorfor vil du lige præcis have webshoppen til at bruge affiliate?

De har de produkter, jeg gerne vil henvise til.

Jon F. Hansen:

God idé. Det vil jeg gøre!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville ringe til dem. Er de interesserede kan du altid uddybe via email.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:06

Nicolaj Thomasen:

Jeg ville ringe til dem. Er de interesserede kan du altid uddybe via email.

Det er helt sikkert det eneste rigtige at gøre. Måske vil Ken fra Partner Ads måske hjælpe? Han har jo også interesse i at få flere webshops ind.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:33

Som nævnt så ring til dem ellers hiv fat i et netværk som du arbejder sammen med og fortæl dem at du har set en mulighed for at lave leads.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)