Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Gratis service til alle webshopejere

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I dag blev den store dag hvor mit iværksætterhjerte har søsat mit til d.d. største projekt, nemlig Webshopindeks.

Er du webshopkongen?

Du har haft en stigning i besøg på 12% i december, og du føler dig som kongen af online salg. Men hvad hvis markedet steg med 26%? Så var det jo ikke imponerende.

Webshopindeks er en service til alle webshopejere, som ganske gratis viser dig hvor godt det egentlig går for dig. Du får ikke alene data for alle shops, men også for shops i samme størrelse og shop i samme branche.

Du kan læse mere om Webshopindeks launch og du kan se hele servicen og tilmelde dig på Webshopindeks.

Lyder det som en fed idé du vil gøre brug af?

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:00

webanalytiker:

Lyder det som en fed idé du vil gøre brug af?

Ja helt sikkert - men først efter jeg får læst din og Mortens bog om analytics :)

Hilsen Morten

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 22:33

Hej Jacob.

Super godt og spændende tiltag. Du har netop modtaget min tilmelding med admin adgang :-) Glæder mig meget til at se hvorledes man ligger placeret i forhold til andre ebutikker i samme brance.

Mvh

Frank Rasmussen.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:39

Så fik jeg en grund til at få fingeren ud og få installeret ehandelssporing :)

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 22:54

@Morten: Der er ingen grund til at vente, du kan fint læse bogen over en vanilie krans, og samtidig modtage rapporten hver måned :)

@Kenneth: man skal da også være efter dig hele tiden med den ehandelskode ;) Jeg har det svært nok med ikke at nå at spore alt på sitet, så en webshop uden ehandelskode er ligesom Kenneth uden underbukser. Sådan ca :D

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Fra  www.duftogwellness.dk Skrevet kl. 18:16

Ja lyder som en god ide, som jeg tilmeldte mig d. 10. januar. Jeg fik en bekræftende mail d. 11. januar, at jeg ville høre retur indenfor ca. 1-7 dage måske lidt længere. Den 26. januar skriver jeg så en mail til dig, fordi jeg intet har hørt. Og den har jeg ikke fået svar på endnu......

Jeg kan sagtens forstå hvis du har travlt, men hører da gerne snart fra dig....

Mvh Joan Jakobsen

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 18:20

Hej Joan

Jeg skal beklage du ikke har fået svar fra mig, det er selvfølgelig ikke godt nok.

Baggrunden har været at der har været lidt tekniske udfordringer, der desværre krævede min fulde opmærksomhed. Du får selvfølgelig information inden rapporten sendes ud i starten af næste uge.

Igen skal jeg beklage, men håber dette svar giver lidt klarhed :)

Hilsen Jacob

Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Fra  www.duftogwellness.dk Skrevet kl. 18:23

Jeg takker Jacob Smile

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 20:15

Hej Joan

Det undrede mig lidt at du ikke havde fået svar, for jeg har også prioriteret mails højt. Og jeg kan slet ikke se nogen mail fra dig.

Kan du lokkes til at skrive til mig på jk@webshopindeks.dk om hvor du har sendt mail hen?

Hilsen Jacob

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)