I dag blev den store dag hvor mit iværksætterhjerte har søsat mit til d.d. største projekt, nemlig Webshopindeks.
Er du webshopkongen?
Du har haft en stigning i besøg på 12% i december, og du føler dig som kongen af online salg. Men hvad hvis markedet steg med 26%? Så var det jo ikke imponerende.
Webshopindeks er en service til alle webshopejere, som ganske gratis viser dig hvor godt det egentlig går for dig. Du får ikke alene data for alle shops, men også for shops i samme størrelse og shop i samme branche.
Super godt og spændende tiltag. Du har netop modtaget min tilmelding med admin adgang :-) Glæder mig meget til at se hvorledes man ligger placeret i forhold til andre ebutikker i samme brance.
@Morten: Der er ingen grund til at vente, du kan fint læse bogen over en vanilie krans, og samtidig modtage rapporten hver måned :)
@Kenneth: man skal da også være efter dig hele tiden med den ehandelskode ;) Jeg har det svært nok med ikke at nå at spore alt på sitet, så en webshop uden ehandelskode er ligesom Kenneth uden underbukser. Sådan ca :D
Ja lyder som en god ide, som jeg tilmeldte mig d. 10. januar. Jeg fik en bekræftende mail d. 11. januar, at jeg ville høre retur indenfor ca. 1-7 dage måske lidt længere. Den 26. januar skriver jeg så en mail til dig, fordi jeg intet har hørt. Og den har jeg ikke fået svar på endnu......
Jeg kan sagtens forstå hvis du har travlt, men hører da gerne snart fra dig....
Jeg skal beklage du ikke har fået svar fra mig, det er selvfølgelig ikke godt nok.
Baggrunden har været at der har været lidt tekniske udfordringer, der desværre krævede min fulde opmærksomhed. Du får selvfølgelig information inden rapporten sendes ud i starten af næste uge.
Igen skal jeg beklage, men håber dette svar giver lidt klarhed :)