Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HvilketE-marketing program er bedst til mac ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har brug for lidt erfaring med E-maketing.

1) Hvilket program med skabeloner er bedst sammen med standard mailprogrammet til Mac ? Jeg skal oprette nogle mailgrupper til forskellige nyhedsbreve. osv. Organisere mine breve mm.

2) Hvordan får man hurtigt nogle at sende nyhedsbreve til ? Kan man bare finde firmaer på nettet i den målgruppe man søger eller.. Hvordan gør jeg..

Håber at I vil hjælpe mig lidt på vej.. 

Mvh. Dani Schulze

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 21:32

Den følger jeg lige med i

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Skrevet kl. 21:47

Jamen så snupper jeg da 12 timer :o)

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 22:58

Hej Dan

Jeg vil starte bagfra:

Dani Schulze:
2) Hvordan får man hurtigt nogle at sende nyhedsbreve til ? Kan man bare finde firmaer på nettet i den målgruppe man søger eller.. Hvordan gør jeg..

Hmm, nej - det ville jeg ikke gøre. Uanmodet henvendelse kaldes spam og er ulovligt jf. markedsføringslovens §6. Hvis du vil have folk og/eller virksomheder til at modtage noget fra dig elektronisk kræver det samtykke. Du skal altså til at lave noget opsøgende arbejde for at få nogen til at melde sig til dit nyhedsbrev. Du må til gengæld gerne ringe og sende almindelige breve til virksomheder. Læs mere i markedsføringsloven inden du kaster dig ud i det.

Dani Schulze:
1) Hvilket program med skabeloner er bedst sammen med standard mailprogrammet til Mac ? Jeg skal oprette nogle mailgrupper til forskellige nyhedsbreve. osv. Organisere mine breve mm.

Jeg er ikke sikker på at du vil bruge standardprogrammet? Der findes programmer, som er designet netop til udsendelse af nyhedsbreve. Jeg har selv brugt Campaign monitor tidligere. Mailchimp er et andet stort system. Du kan se en sammenligning af systemerne her. Yderligere om de to systemer kan du finde på fx YouTube.

God fornøjelse.

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Skrevet kl. 09:42

Takker for info.. Campaign monitor kunne godt være en mulighed.

Jeg var inde og prøve en domo af en webshop på DanDomain og det ser ud til at en løsning ved dem måske kunne dække alt fra mail til salg.

Nogen erfaringer til en nybegynder ?

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 20:20
Hvis du er Mac mand vil jeg anbefale mail designer som er specielt designet til mac http://www.equinux.com/us/products/maildesigner/index.html jeg ville dog stadig bruge en udbyder til at sende nyhedsbrevet. Nu er det så heldigt at mail designer integrerer til mailchimp. Du kan altså designe dit nyhedsbrev i mail designer og uploade det til mailchimp
Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 01:29

Hej Dani, 

1. Jeg vil bruge MailChimp. Det er et hamrende godt program til nyhedsbreve, hvis ikke en af de bedste. Jeg har læst en artikel af Morten Vadskaer som fortæller lidt om de to gode programmer. Den anden er Campaign monitor. Jeg bruger MailChimp og er 100% tilfreds. Du kan selv drag N' drop designe, tilslutte til din twitter + Analytics profil og meget mere! 

2. Du kan f.eks. få lavet en pop-up på dit site, hvor du lover et specielt tilbud eller, en guide indenfor dit område! Og så skal man selvfølgelig lige tilmelde sig for at få filen/guiden/rabatkoden Wink. Det er altid et hit. Hvis du bruger WordPress så brug det her plugin: SimplePop - Det kan integreres med MailChimp's tilmeldingsform, så der er enorme muligheder for marketing her, hvor du nemt, hurtigt og godt får opbygget den rigtige mailliste, og kan sende flotte og gode nyhedsbreve ud! 

Mvh

Jonas Donbæk

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Skrevet kl. 11:04

Tusind tak fo hjælpen. Jeg bruger nu mailChimp og er meget tilfreds, bortset fra at jeg ikke er en haj til alle disse indstillinger :o)

Mvh

Dani

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 11:19

Selvtak Dani! Skriv endelig hvis du skal bruge noget hjælp. Er også på mail: jonasdonbaek@gmail.com, 

Haha! Det med indstillingerne det kommer! Learning-by-doing Big Smile

Vi er jo næsten naboer.. Wink

Mvh

Jonas Donbæk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)