Hej Aminoer, hvor intet vover intet vinder. Jeg har valgt at forfølge min drenge drøm og arbejde med elektronik, og er derfor igang med at læse til elektronikfagteknikker, og jeg havde en naiv forhåbning om at grundet den store mangel inden for dette fag villle en læreplads ikke være det mest vanskelige at få fat i, det viser sig nu at være meget sværer end først forventet, Jeg går til eksamen den 13 januar og forventer der at have bestået mit grundforløb, jeg er derfor klar til at tage fat fra den 16 januar 2012. Jeg kan ydermere tilbyde at arbejde ulønnet frem til 1-3-2012 for den rette læreplads, men med henblik på en lærekontrakt, Jeg kommer ikke med de fra statens fastsatte 70.000 for at oprette en læreplads, da jeg søger som voksen lærling, men kommer med ca 32. Kr i tilskud på time. Jeg bor i Fredericia og har selv bil så er mobil Lidt info om uddannelsen. http://www.ug.dk/job/jernmetalogbiler/andetmekanikerarb/elektronikfagtekniker.aspx Jeg kan også være behjælplig med at få virksomheden godkendt til lærlinge. Med venlig hilsen Ricky Lysdal Reuter Larsen. Email ricky.larsen(a)gmail.com |
Hvor har du fået at vide at der er stor mangel på elektronikfagteknikere?
Jeg har på fornemelsen at meget af elektronikfagteknikerns job bliver overtaget af ingeniøren, måske det der noget du kan undersøge.