Jeg søger som skrevet, en journalist der kan hjælpe mig med min idé. Jeg vil gerne lave en enkelt artikel eller, eventuelt en artikel-serie om unge iværksættere. Jeg vil fokuserer på hvordan man overkommer nogle af de mest almindelige udfordringer samt forsøge at aflive idéen om at det er besværligt og umuligt at blive iværksætter, om man så er 16, 18 eller 20 år.
Jeg må indrømme at jeg kun har begrænset kendskab til branchen, men jeg forestiller mig at vi kan producere artiklen sammen og derefter sælge?! artiklen til interesserede medier. Hvis der ikke vises nogen interesse kan man muligvis skrive den om som en pressemedelelse og dermed få noget fokus på emnet.
Så hvis du er dygtig journalist og du synes dette projekt lyder spændende er dette en god chance for at kunne producere en mere progressiv type af artikel samtidigt med at vi fælles fremmer konceptet om at være ung iværksætter.
Skriv mig en email på frederik@kehler.me eller en PB her på Amino - jeg lover ikke at jeg får svaret alle i tråden nemlig =)
Jeg vil da gerne hjælpe dig, hvis du ikke finder andre - men ligefrem at sælge artiklen ved jeg ikke om vi kan :) Freelancerbudgettet er det første, der ryger, når krisen kradser på aviserne
Jeg vil da gerne hjælpe dig, hvis du ikke finder andre - men ligefrem at sælge artiklen ved jeg ikke om vi kan :) Freelancerbudgettet er det første, der ryger, når krisen kradser på aviserne
Hej Majbritt! Ja vi har jo gode erfaringer sammen fra tidligere! Du har mine informationer så du kan bare skrive kommentarer, forslag etc til idéen når du får tid. Eventuelt kan vi lave projektet fra d 16 december og frem til nytår, selvfølgeligvis undtaget juleaften og første juledag.