Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1000 kr. i gave kort for at bedømme vores side!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Fra  Byggeoplevelser.dk Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Vi har et par gavekort af 1.000 kr. til Optimera byggemarked, som vi meget gerne vil af med her den 24 december.

Det eneste du skal gøre er at fortælle og hvad du synes om vores hjemmeside, både godt og skidt. Vi kan bruge alle kommentarer også konstruktiv kritik!

Gå ind på www.byggeoplevelser.dk, og fortæl ris og ros! - det vil da være dejlig hvis vi kunne komme af med de gavekort.

På forhånd tak for hjælpen!

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 12:37

Som jeg umiddelbart læser din besked, så modtager man et gavekort når man har bedømt jeres hjemmeside. Klikker man ind på jeres hjemmeside, står der at man nu deltager i en konkurrence om 1000 kr.

Læser jeg beskeden forkert?

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 12:38

Jeg vil lige spørge 1000kr gavekort, til hvad?

Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Fra  Byggeoplevelser.dk Skrevet kl. 12:41

Ja, man deltager i en konkurrence om gavekortet på 1.000 kr. Den formulere jeg lige anderledes. tak for det.

Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 12:41

Mike Norgaard:
Vi har et par gavekort af 1.000 kr. til Optimera byggemarked

Never mind fandt ud af det :)

Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 12:42

oki så det er ikke garanteret, men en konkurrence. Ej så hopper jeg fra he he

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 13:20

Jeres design/grafik syntes jeg spiller rigtig godt - ser professionelt og overskueligt ud. Dog har jeg en enkelt kommentar, ser herunder:

Men bortset fra dette syntes jeg det er en rigtig indbydende side i har fået lavet :o)

Held og lykke med den.. 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 13:30

Gavekortet må i såmænd godt beholde - men jeg syne si har en rigtig flot side - ved mig kører den dog lidt langsomt - og så ville det være fedt, hvis man også kunne opdele byggeoplevelserne efter geografi :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:36

social medier

få social medier på siden google plus , facebook og gerne twitter firma side

kontak siden

øverste op med cvr nummer og gerne telefon nummer og adresse info det skaber troværdighed om siden

tekst farven

mørk blå tekst på sort baggrund, det er ikke let at læse og den er så tætskrevet at den kun nærmeste kan læses et lyst sted

smiley

lad dem vises en håndværker det gør siden mere unik og viser dette smiley er et håndværker arbejde

interne links

husk link hver gang til faq siden hver gang et ord nævnes og udvide gerne siden når du finder på flere ting man kan altid komme på nyt der kan forbedre siden

undersider

flere undersider er meget korte titler der ikke siger hvad siden omhandler eks. faq siden kontakt faq står der og ikke alle ved hvad faq betyder der skulle stå spørgsmål og svar omkring byggeoplevelser

betingelser ved sidens forum

frem med betingelserne på forum siden , før oprettelse bruger vigtigt du har nogle regler for at du bevare siden på  et seriøst niveau

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 13:39

Design mæssigt: 

Fed side. Jeg kan godt lide de farver der er valgt. 

Men det banner i har på forsiden - hvorfor skal det ikke gå helt ud til kanterne så det flugter? Det havde jeg nok gjort :o)

Skrifttypen ville jeg nok ændre. Jeg synes det er forvirrende, at den er så tynd. Det er som om den fader lidt ud. 

"Læs om virksomhederne" - FED paraply. Jeg er meget imponeret. Både fordi det er en talemåde, også fordi at det gør det lidt spændende. I forhold til hvis det fx. var en liste med de forskellige. 

Det var midt bud :o) 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)