Jo, det blev jeg jo ikke meget klogere på. Så kan man jo bare sige at den ældre version har haft flere år til at udvikle deres system. Bygge du din tillid på noget konkret som osCommerce ikke kan?
Hvert system har hver deres fordele og ulemper, og ud fra dette kan man sagtens rådgive kunder forskelligt til enten at vælge Magento eller osC.
Men hvad er nu den forskel der gør at du uden at kende til kundens behov blot kan konstatere at det er bedst at skifte til Magento?
Hvis det er viden du søger kan du google Magento oscommerce - så kommer der sammenligninger - at bede andre om at finde den viden som er så let tilgængelig, er flat out dovenskab.
Men for at svare på sammenligningen er det fuldstændigt pointless at begynde at sammenligne Magento med osCommerce - det svarer til at sammenligne en dynamisk flok elefanter (Magento) med en gammel myre der står ovre i hjørnet og visner (oscommerce). At åbne en debat på hvilken platform der er bedst, er på alle områder en joke der illustrere branche- og teknologi uvidenhed :-)
Jeg skal for god ordens skyld nævne at jeg har udviklet på de fleste OS cms og commerce systemer siden 2004 og har indgående kendskab til de to omtalte platforme. At vælge osCommerce svarer til at tage en gummibåd, prikke hul så luften siver ud - og så ro en tur ud på åbent hav :-)
At vælge osCommerce svarer til at tage en gummibåd, prikke hul så luften siver ud - og så ro en tur ud på åbent hav :-)
Ja, og så må det jo være supernemt at forklare hvorfor man skal vælge osCommerce. Bort set fra mærkelige sammenligninger om gummibåde.
Der er ingen tvivl om at Magento har en mere overskuelig brugerflade, og deres måde at installere moduler og contributions på er smartere. <-- Så har jeg hjulpet jer lidt på vej