Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af I/S firma

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Hmm.. Jannik..nu skal I/S først køre fra 2.1.

Så luk det nu..og opret enkeltmandsfirma.

Ikke alt det besvær..som du omtaler.

Ja okay, jeg forstod bare spørgsmålet som om at han ville oprette et I/S og ville have processen afvide, såfremt at han senere ønskede at ændre det til enkeltmandsvirksomhed?

Beklager hvis jeg misforstod spørgsmålet!! :)

Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:15

Ok jeg må kigge igennem skats brev for en tast selv kode når jeg kommer hjem,

Jo jeg har cvr: 34033234

I mange firmaer laver man sikkert en masse og sælger en masse, men for os er der kun lidt materialer vi skal købe ind til forestillingerne og ellers skal hun bare sælge forestillingen, så det eneste vi blander firmaet ind i er salg af forestilling og måske indkøb af materialer, resten gøres privat.

Den eneste grund til vi egentlig startede et firma var for at hun kunne have sit eget teater til sine egne forestillinger, så regnskabsmæssigt vil der næsten ikke være noget udover udgift måske til materialer og fakturering af forestillinger når der sælges.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:19

Mortenx:

Ok jeg må kigge igennem skats brev for en tast selv kode når jeg kommer hjem,

Ellers kan du altid bestille en ny på deres hjemmeside :-)

Tilmeldt 12. Dec 11
Skrevet kl. 13:20

Hej Peter!

webreg påstår at mit cvr 34033234 ikke er en eksisterende virksomhed og jeg kan derfor ikke komme videre og lave nogle ændringer om deres database der ikke er opdateret ved jeg ikke endnu. men skat og cvr.dk kender firmaet.

Jeg kan se at det er igennem webreg at man skal ændre/lukke, men lidt svært at skidtet ikke vil ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22

Ja..webreg. har været nede et par dage, men virker nu.

Du må jo prøve.

MvH

Peter

Tilmeldt 12. Dec 11
Skrevet kl. 13:28

Hmm underligt, har prøvet 10 gange nu idag og den påstår at:

CVR-NR: angiver ikke en eksisterende virksomhed... så er det jo svært at ændre noget :)

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:08

Hej Morten,

Hvis du endnu ikke har oprettet dit I/S vil jeg gerne invitere dig til et møde af en times varighed med virk.dk nu på onsdag den 7. marts. De vil gerne høre dine kommentarer til en ny formular til oprettelse af I/S på virk.dk. Som tak for sin tid får du et gavekort på kr. 500 til en valgfri butik - har du lyst til at være med? Mvh Ewa, SnitkerGroup

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)