og en af de ting han er glade for er "hastigheden" hvori vi (og ikke kun mig) siger at hans site faktisk kører temmeligt langsomt og giver en testmulighed så han kan teste fra forskellige steder i verden, synes du skulle tage det lidt seriøst eftersom du er teknisk ansvarlig og skal løse dine kunders problemer. |
Anders - Meebox:Så - lad mig lige være sikker på, at jeg har forstået det her korrekt... Trådstarter spørger folk, om de er tilfredse med deres webhotel, samt hvorfor. Så har Mikael skrevet han er glad ved at være kunde hos Meebox, og skrevet hvorfor han er det.
Herefter kommer to personer - hvoraf den ene ejer sin egen webhoteludbyder, og er derfor hamrerende utroværdig, og den anden antager en masse ting uden faktisk at have indblik i det - og rakker ham ned fra en side af. Alt imens siden, som der er tale om, svarer på ~1 sek +/- det løse og scripts udefra som det venter på.
Hvor er det synd og skam, at det ender sådan her, hver gang nogen nævner "webhotel" på amino. Jeg håber, at I lader den ligge her, så trådstarter kan komme videre med det, som han faktisk spurgte om.
Sidder du og måler indefra? Jeg kører på en 100/100 m/bit fra TDC (96,6 down og 98,2 up på speedtest lige nu) og jeg kan se med mine egne øjne at siden ikke køre på et sekund.., + de sider jeg tester fra også siger noget andet..
Jeg kan også meddele dig om at min vurdering eller respons på mikaels problem intet har med min egen virksomhed at gøre. Jeg skriver hvordan manden kan optimere sin side og forklarer han ydermere at han kan vælge at skrive til jer, eller finde en anden udbyder.. Din anklage er jeg ikke tilfreds med..