Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Signatur slettet hvis abonnement udløber

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 05:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har været nødt til at skifte kreditkort to gange indenfor 3 måneder (pga. credit card fraud), så de sidste to kvartaler har min abonnement opkrævning misset. Det beklager jeg selvfølgelig, og har efterfølgende rettet kreditkort oplysningerne til de nye kort.

Jeg har oplevet en uheldig konsekvens af et misset abonnementsbetaling, og det er at signaturen bliver slettet, så når jeg betaler mit abonnement igen, skal jeg lave min signatur påny.

Kan I ikke bare disable signaturen hvis abonnementet udløber, og så enable den igen hvis abonnementet bliver fornyet? 

mvh Carsten

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 05:48

Det burde ikke være den store udfordring.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 12:07

Jeg er ikke helt sikker på, at vi kommer til at "gemme" Plus-signaturerne.

Til gengæld mener jeg, at man burde have 1-2 døgn fra man modtager emailen "Fejl i abonnementsbetaling" til abonnementet udløber.  Det kigger jeg lige nærmere på.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:13

Det kunne faktisk være meget rart :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:40

Hey Jimmy

Kan vi så gemme den i f.eks. 1 uge?

De bedste hilsner

Martin

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 20:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Jacobsen:
Jeg har oplevet en uheldig konsekvens af et misset abonnementsbetaling, og det er at signaturen bliver slettet, så når jeg betaler mit abonnement igen, skal jeg lave min signatur påny.

Du kan meget let gemme en lokal kopi af din signatur på din egen computer, hvis du vil undgå at miste den.

1. Opret en .txt-fil på din computer.
2. På Amino går du ind i "Ret profil" > "Ret debatindstillinger", scroll ned og find signaturen og klik på menuknappen 'HTML' i editoren (til venstre for boksen, hvor du vælger tekstformatering).
3. Indsæt HTML-koden i .txt-filen og gem den.

That's it. Du har nu en lokal backup af din signatur med intakt opsætning, skrifttype, formatering osv. (som HTML), som du blot skal kopiere ind i Aminos signatur-editor, hvis du får brug for det.

Det tager vel omkring 1 minut at genskabe signaturen med HTML-koden.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 20:39

En lille note: det er vigtigt, at du ikke gemmer signaturen, som eks. et Word-dokument, da Word har sin egen og særprægede "fortolkning" af HTML.

Benyt derfor notepad eller en lignende (ikke-formaterende) editor, når du gemmer signaturen.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)