Men var pointen ikke med at lave app'en til de gl versioner netop at man ikke behovede at opgradere
jo, det er rigtig og de tilbagemeldninger vi har fået peger på, at det virker som det skal.
Du skriver at du opgradederede for herefter at nedgraderer igen. Jeg tror det er her at problemet ligger. Jeg gætter på at et eller andet gik skævt under nedgraderingen?
Jeg tror ikke at vi kan gøre mere med de informationer vi har.
Jeg afinstallerede bare den nye version og installerede den originale version igen og telefonen har ingen problemer, alt virker som det skal. Bare desværre ikke amino's app men jeg kan dog læse amino fra den om ikke andet.
Jeg afinstallerede bare den nye version og installerede den originale version igen og telefonen har ingen problemer, alt virker som det skal. Bare desværre ikke amino's app men jeg kan dog læse amino fra den om ikke andet.
Mener du AminoSmart App eller Iphone opgradering?
Jeg læste - måske forkert - det som om at du havde lavet en opgradering til din Iphone som du så fjernede igen.
Mener du AminoSmart App eller Iphone opgradering?
Jeg læste - måske forkert - det som om at du havde lavet en opgradering til din Iphone som du så fjernede igen.
Det var iPhones styre systemet version som jeg havde opgraderet for at finde ud af at den lavede ged i telefonen, saa jeg gik tilbage til den originale version.
Det var iPhones styre systemet version som jeg havde opgraderet for at finde ud af at den lavede ged i telefonen, saa jeg gik tilbage til den originale version
OK, hvis du har opgraderet Iphone, og den opgradering lavede "ged", så er der en stor mulighed for at denne "gedning" er skyld i, at alt ikke helt virker som det skal.
Jeg ville meget gerne hjælpe, men uden at have din telefon i hånden (med mulighed for at hooke den op til en Mac) er det ikke muligt :-(.