Jeg har iPhone 2G, en iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4G og en iPhone 4S med nyeste tilgængelig software, hvor jeg har hentet programmet til, og det kører fint på alle enheder. Dog kan det mærkes at jo længere tilbage man går i iPhonesne, jo langsommere arbejder app'en, men det kan man jo næsten sige sig selv :)
@Anders S: Der kan nogengange ske fejl af hentning af filerne fra AppStore og derfor syntes jeg du skal afinstallere amino app helt og så hente den igen, det skulle meget gerne hjælpe! :) Godnat herfra !:)
Jeg vil dog gerne høre om det egentlig ikke var meningen at man skulle få push meddelser, hver gang der skete noget i en debat man følger med i/deltager i? Det gør jeg nu ikke, med mindre man skal indstille den til det, hvilket jeg mener nu jeg har gjort
Martin mener, om du har downloaded en upgrade til din telefon siden du fik den?
(Apple laver fra tid til anden opdateringer til deres telefoner. Hvis din telefon er af ældre årgang, så kan det være at den skal opgraderes). Ved du hviken version du benytter?
Martin mener, om du har downloaded en upgrade til din telefon siden du fik den?
(Apple laver fra tid til anden opdateringer til deres telefoner. Hvis din telefon er af ældre årgang, så kan det være at den skal opgraderes). Ved du hviken version du benytter?
Hi,
det er version 3.1.3 og jeg vil ikke opgradere da det ikke spiller paa telefonen, har provet det og nedgraderede igen.
Men var pointen ikke med at lave app'en til de gl versioner netop at man ikke behovede at opgradere?
Men var pointen ikke med at lave app'en til de gl versioner netop at man ikke behovede at opgradere
jo, det er rigtig og de tilbagemeldninger vi har fået peger på, at det virker som det skal.
Du skriver at du opgradederede for herefter at nedgraderer igen. Jeg tror det er her at problemet ligger. Jeg gætter på at et eller andet gik skævt under nedgraderingen?
Jeg tror ikke at vi kan gøre mere med de informationer vi har.