Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino iPhone App opdateret

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 03:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har iPhone 2G, en iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4G og en iPhone 4S med nyeste tilgængelig software, hvor jeg har hentet programmet til, og det kører fint på alle enheder.
Dog kan det mærkes at jo længere tilbage man går i iPhonesne, jo langsommere arbejder app'en, men det kan man jo næsten sige sig selv :)

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 03:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Anders S:
Der kan nogengange ske fejl af hentning af filerne fra AppStore og derfor syntes jeg du skal afinstallere amino app helt og så hente den igen, det skulle meget gerne hjælpe! :)
Godnat herfra !:)

Fra Andersen
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 20:05

Jeg vil dog gerne høre om det egentlig ikke var meningen at man skulle få push meddelser, hver gang der skete noget i en debat man følger med i/deltager i? Det gør jeg nu ikke, med mindre man skal indstille den til det, hvilket jeg mener nu jeg har gjort

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 21:14

Hej

Har slukket genstartet telefonen, har slettet app'en og hentet igen et par gange men det samme problem.

Hvis jeg trykker paa et eller andet som SVAR, eller Skriv, ja saa lukker app'en ned.

Mvh

anders

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:41

Svarer fra 3 G ingen problemet. Har du opgraderet din Tlf?

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 04:28

supertekster:
Det gør jeg nu ikke, med mindre man skal indstille den til det, hvilket jeg mener nu jeg har gjort

Nej, det er ikke push, du kan instille telefonen til at tjekke hver 5, 15 eller 30 min mener jeg, at det er.

Mvh

Peter 

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 06:52

Martin Thorborg:

Svarer fra 3 G ingen problemet. Har du opgraderet din Tlf?

Hi, hvad mener du med 'opgraderet'?

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 06:58

Anders S:

Martin mener, om du har downloaded en upgrade til din telefon siden du fik den?

(Apple laver fra tid til anden opdateringer til deres telefoner. Hvis din telefon er af ældre årgang, så kan det være at den skal opgraderes). Ved du hviken version du benytter?

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 07:21

Peter Skouhus:

Anders S:

Martin mener, om du har downloaded en upgrade til din telefon siden du fik den?

(Apple laver fra tid til anden opdateringer til deres telefoner. Hvis din telefon er af ældre årgang, så kan det være at den skal opgraderes). Ved du hviken version du benytter?

Hi,

det er version 3.1.3 og jeg vil ikke opgradere da det ikke spiller paa telefonen, har provet det og nedgraderede igen.

Men var pointen ikke med at lave app'en til de gl versioner netop at man ikke behovede at opgradere?Smile

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 07:31

Anders S:
Men var pointen ikke med at lave app'en til de gl versioner netop at man ikke behovede at opgradere

jo, det er rigtig og de tilbagemeldninger vi har fået peger på, at det virker som det skal. 

Du skriver at du opgradederede for herefter at nedgraderer igen.  Jeg tror det er her at problemet ligger. Jeg gætter på at et eller andet gik skævt under nedgraderingen?

Jeg tror ikke at vi kan gøre mere med de informationer vi har. 

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)