Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en feedback på hjemmeside, kan i klare det?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 05:48
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting til, når man er inde og kigge på et logo så kommer der en menu ude til højre, det kan også være fint nok til at navigere rundt i portofolien, men derfra kan jeg også komme til alt andet indhold på siden, det er forvirrende, der udover er der et på af de menupunkter som endnu ikke har noget indhold, der er heller ikke godt.

PS. Lyttede til din klog i går omkring brugen af toturials, det var rigtig fint. Fornemmede lidt nervøsitet i fremførslen, men tror på at det nok skal blive beder med rutinen, og indholdet var god. Personligt ville jeg nok nøjes med at bruge ordet toturial og så droppe guide.

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Aargrassiv Skrevet kl. 09:52

Hej

Jeg kan godt lide udtrykket, og logoet passer fint til resten af designet.

Dog har jeg set det setup før, og mener at det er et Wordpress Theme du har brugt.

Som designer bør du have dit eget webdesign.

/Anders

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 18:09

Hey Lars Pedersen 

Først vil jeg bare sige at det er super høj kvalitet kritik! 

Jeg starter nok med at lave billederne på forsiden og et nyt logo som er mere mig, så når jeg er færdig med det kan i give mere kritik for det. 

Jeg er ikke så god til at kode, så det er nok kun de basale som jeg vil begynde på. Men oversættelse er nr. 1!

Eter det, vil jeg prøve at få noget mere tekst op om mig og om logoerne.

Bloggen venter jeg nok lidt med, eftersom jeg gerne vil have de andre ting færdig.

Og jeg kan se at der er mange der ikke kan lide den lidt lyse mod lys baggrund, så jeg ser lige om der er noget jeg kan gøre. 

Mvh. Kongsted

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 18:12

Hey Anders 

Jeg er desværre ikke den store koder, derfor har jeg i stedet sat mig for at bruge et thema som man kan købe. Jeg vil så ændre i temaets grafik så meget som muligt så jeg får hvad jeg godt kan lide.

Hvis jeg en dag gerne vil bruge flere penge på det, kan det være at jeg ansætter en. Men som det står lige nu så bruger jeg dette.  

Mvh Kongsted.

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)