vi har fået en ordre på 4000 kr. i vores netbutik på en visa electron kort, men jeg tænker på kan de forhindre man får pengene og de får varene, syntes jeg har hørt det et sted
kan nogle hjælpe og hvad kan man gøre for at tjekke det
Det er ikke muligt at hæve over på et electronkort - og tidligere var dette et velkendt kneb at man kunne afgive bestillinger, som blev sendt - hvor beløbet først blev trukket efter varen var blevet afsendt. Og at man først der opdagede at der ikke var dækning for beløbet.
Såfremt du kan se at betalingen er gået ind ville jeg skynde mig at sende varerne. :-)
mvh
thasje
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Det er ikke muligt at hæve over på et electronkort - og tidligere var dette et velkendt kneb at man kunne afgive bestillinger, som blev sendt - hvor beløbet først blev trukket efter varen var blevet afsendt. Og at man først der opdagede at der ikke var dækning for beløbet.
Såfremt du kan se at betalingen er gået ind ville jeg skynde mig at sende varerne. :-)
Kortet kan vel stadig være stjålet, og derfor kan overførelsen vel stadig trækkes tilbage?
Ja jeg har skam set at kunden er fra Irland. Er de nu en bunke tyveknægte eller hvordan? :-)
Hvorfor skulle en fra Irland bestille noget i Danmark? Det ved jeg ikke. Hvorfor bestiller mange danskere fra britiske, amerikanske og andre europæiske landes webshops? Fordi de har noget vi gerne vil købe, naturligvis.
Jeg siger ikke at det IKKE kan være fordækt, jeg har nok bare et syn på andre mennesker der gør at jeg ikke starter med at tro de er tyveknægte fordi de bestiller fra et andet land :-) De kan have fået det anbefalet af familie, venner, forretningskontakter.
De kan have set et bestemt design og søgt på dette på google og fundet lige præcis det de synes var interessant - til priser de kunne overkomme.
Hvem ved?
Måske tager jeg grueligt fejl :-)
Så lad mig sige det anderledes: Hvis det var mig havde jeg sendt varerne så snart pengene var gået ind på min konto.
mvh
thasje
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup