Jeg har fundet mig en god dropshipping-leverandør af et bestemt mærke ure. I mine øjne ser jeg det som en god idé at sælge ét mærke i en webshop, da man evt. kan finde sig en god niche. Der kan selvfølgelig også være bagdele ved det - eksempelvis ved udvalg af varer.
Jeg mener det er en dårlig idé. Kun at sælge ét bestemt mærke, kan være svært, for mærket skal virkelig have en kvalitet og popularitet så, men både at indsnævre det til et bestemt mærke OG bestemt vareruppe gør det endnu sværere. Og så er du ikke engang den der producere disse ure, de kan sælges 100 andre steder i princippet... dårlig idé.
Mærket er både populært og af høj kvalitet. Man kan sammenligne det lidt med Casio - og der findes i hvert fald webshops på nettet, der kun sælger Casio. Eksempelvis casio-ure.dk. Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med, at urene kan sælges 100 andre steder i princippet. Det kan vel ske med stort set alle typer produkter.
Jeg kunne godt overveje, at sælge urene til under udsalgspris, da der er en forholdsvis stor avance. Men synes det virker lidt sløvt at skabe sig god omtale, fordi man har lave priser i forhold til andre :)...