Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træt af krise?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at lave det om til ”Midlertidig konjunktur nedgang”, så er det ikke så slemt vel? Og det er jo lige netop hvad det er - midlertidig. Konjunkturerne har alle dage gået op og ned med 5 til 7 års mellemrum. Hvis man er forberedt på, at ens kunder køber f.eks. 30% mindre i 2012, så kan man også tjene penge i nedgangstider hvis man tilpasser sig.

Når uroen på de finansielle markeder raser, bliver folk nervøse, og holder på deres penge. Hvad kan du gøre?

Jeg foreslår:

1. Skær ned på de faste omkostninger.
  2. Rationaliser arbejdsgange
  3. Udvid dit kundeunderlag.
  4. Udvid eller ændre dit varesortiment til den nuværende situation.

Følger du alle råd har du sikret dig så godt du kan, og kommer glat igennem 2012.

Du kan læse flere aktuelle råd på: http://www.rigmand.com/dk/nyhedsbrev_oversigt.php

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 06:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Forfatter:
...hvis man tilpasser sig.

Jeg mener i højere grad vi oplever en tilpasning til en ny situation, end en krise. En krise er midlertidig, og går over igen. Jeg tror at mange af de ting vi oplever nu, er varige. 

Så hvis man sidder på den flade og venter på at krisen går over, så man kan køre business as usual igen, så tror jeg at man bliver kedeligt overrasket.

mvh Carsten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:35

da folk købte og lånte for meget end de havde lige som før krakket 1926 gav en lang ned gang tid

husk i dag opfindes nye ting men ligesom den gang skulle 30 år til det var især opfindelser der gjorde frem gang , jeg gætte på indenfor 10-30 år vi  mere 200% rige , dog kan man ikke side og vente 10-30 år så vi iværksættere vil ikke side og vente til måske næsten er pensionister

vi kan kaster os ud i den nye tid spare og bruger mere hvor det behøves mest for at få mest mulig iværksættere fremgang

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 08:10

Carsten Jacobsen:
Jeg tror at mange af de ting vi oplever nu, er varige. 

Det tror jeg er 100% ramt, og jeg synes ikke nødvendigvis det er negativt, måske vi vil se lidt fornuft i investeringer med mere! (Guderne skal vide der er hældt mange penge ud på ingenting)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Jacobsen:

Forfatter:

Jeg mener i højere grad vi oplever en tilpasning til en ny situation, end en krise. En krise er midlertidig, og går over igen. Jeg tror at mange af de ting vi oplever nu, er varige. 

Så hvis man sidder på den flade og venter på at krisen går over, så man kan køre business as usual igen, så tror jeg at man bliver kedeligt overrasket.

mvh Carsten

Fem stjerner herfraYes

Det er nemlig lige præcis at vi ganske enkelt ikke kan fortsætte med evig vækst og fremgang generelt. Vi kan jo ikke blive ved med at hive mere og mere olie op, vi kan ikke blive ved med at drive rovdrift på fosfatminerne etc etc.

Men det er også fint nok, hvis vi i stedet bliver bedre til at forbruge hvad vi har brug for og ikke alt muligt unødvendigt, så er det også bedre for for alle.

Hvad gør dig mest glad?

• En dyb og spændende samtale med en ven?
  • En ny iPhone?
  • Din familie?
  • En nyt fladskærmsTV?
  • At gå en tur i naturen med den du holder af?
  • Et nyt designer-ur?
  • Dine børn?

Hvis du bliver mest glad for iPhone, TV og designer-ur skal du til at se dig efter nogle virkelige værdier. Luksusting kan være rare men uden nogen at dele dem med er de ingenting værd og vi behøver dem ikke.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 08:53

Thomas Frost:

Carsten Jacobsen:

Forfatter:

mvh Carsten

Fem stjerner herfraYes

Det er nemlig lige præcis at vi ganske enkelt ikke kan fortsætte med evig vækst og fremgang generelt. Vi kan jo ikke blive ved med at hive mere og mere olie op, vi kan ikke blive ved med at drive rovdrift på fosfatminerne etc etc.

Men det er også fint nok, hvis vi i stedet bliver bedre til at forbruge hvad vi har brug for og ikke alt muligt unødvendigt, så er det også bedre for for alle.

Hvad gør dig mest glad?

• En dyb og spændende samtale med en ven?
  • En ny iPhone?
  • Din familie?
  • En nyt fladskærmsTV?
  • At gå en tur i naturen med den du holder af?
  • Et nyt designer-ur?
  • Dine børn?

Hvis du bliver mest glad for iPhone, TV og designer-ur skal du til at se dig efter nogle virkelige værdier. Luksusting kan være rare men uden nogen at dele dem med er de ingenting værd og vi behøver dem ikke.

"Det er fedt at være succesrig og millionær, men hvad er det værd, hvis ikke du deler det med nogle?"

Ville lige skyde ind med dette geniale citat.

Fra Valby
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Quubii.com Skrevet kl. 09:22
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)