Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på en webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 26
Fra  Active-dogs.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har hjulpet en veninde med at sætte en webshop op for hende. 

Jeg ville høre om I har lyst til at kigge på den og evt komme med nogle bud på hvad der skal ændres.

Lige et par ord til logoet i toppen.
Ejeren af webshoppen, vil have at skriften skal være med røde bogstaver i den der font, og papegøjen skal også være der. Men ud over det kan det ændres som man ønsker. 

Håber på nogle gode input fra jer

http://www.dalumdyrehandel.dk

mvh

Rikke 

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Fra  diCEPT ApS Skrevet kl. 22:19

Mit første indtryk, da jeg besøgte siden, var at menuen på venstre side flyder lidt ud med baggrunden og er lidt anonym, det måtte godt være mere synligt, med nogen andre farver end baggrunden, måske stærkere farver?

Generelt ser hjemmesiden lidt for farveløs ud.

Jeg savner også lidt flere beskrivelser af produkterne, der er flere af dem der er uden beskrivelser.

Fragtprisen bør være et sted på toppen og ikke i bunden. Jeg ledte faktisk lidt efter fragtprisen og fandt den ret tilfældigt efter at have bladret helt ned. :)

Det gælder også Tilbud, det bør være mere markant.

God ide med "Gode Råd, Tips og Links", der bør måske gøres mere ud af antallet af gode råd og tips.

Derudover er hjemmesiden troværdig, der er alle de oplysninger om dem bag hjemmesiden, så jeg ville ikke blive nervøs for at handle der, hvis jeg havde dyr.

Held og lykke med din venindes webshop. :)

Kommer snart...

Fra Odense
Tilmeldt 29. Oct 11
Fra  Active-dogs.dk Skrevet kl. 00:04

Tusind tak for dine inputs.
Det vil jeg helt klart tage til mig. Gode Råd Tips og Links skal udbygges, og have et meget pænere grafisk udtryk. 

Jeg kan se du har haft samme tanker som jeg med at det hele er lidt for grønt i grønt, ikke rigtig nogen kontrast. Tak fordi du satte ord på det :-) 

Jeg vil helt klart flytte fragtpriser op. Du har ret, det burde ligge above fold.

Tak :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:42

kontakt siden

en kontaktformular derved lettere at kontakte dig

menuen

husk farver langt væk fra baggrunden

billeder

giv dem titler og tags derved en chance de findes i google billedet søgning

vilkår

mangler en del info , hvad vis vare er stykker eller hvad vis ikke leveres

produkt beskrivelser

mangler helt visse steder og ved ord man ikke forstår er der ikke links videre med en ordforklaring omkring ord ,det kommer der sikkert nogle ord man ikke kender når der laves længere produkt beskrivelser lav en lille mini ordbog de fleste sider har en faq spørgsmål svar side der svare på de mest alm ord vis kommer mange kan du lave en mini ordbog lige som amino.dk wiki side det giver også rigtigt meget ved seo når der interne linkes på siden, husk på den ordbog side linke til ved hver kerne ord at den side starter med h1 omkring dette kerne ord

titlen

husk udnyt google viser op til 67 tegn og lav alle titler unikke på din side

overskrifter

husk hver side 1 h1 overskrift om det kerne ord på den siden og lange sider del dem op med h2 og h3 og måske h4  det gør siden mere overskuelige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 29. Oct 11
Fra  Active-dogs.dk Skrevet kl. 01:30

Hej Michael Tusind tak fordi du ville kigge på siden. 

Jeg vil helt klart tage mange af dine råd til mig :-) 

Alle produkterne vil blive gået igennem, så der ikke er nogen uden tekst. 
Det med ordbogen er en god idé! Det vil vi da lige vurdere om det kunne være en idé.

Billederne skal vi også lige have kigget på mht seo. 

Igen Tusind tak fordi du ville kigge

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 01:34

Fin side :)

Indkøbskurven er ikke så tydelig, og du har ellers ekstra plads i området, så brug den! Det er heller ikke alle der regner ud at man skal trykke på teksten for at komme til kurven lav en stor grøn knap hvor der står "Gå til kurv" eller noget i den stil.

"Der er jo ingen grund til at gemme kassen i supermarkedet"

Men rigtig fin side og ellers har de andre kommet med de andre gode inputs :-)

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra København
Tilmeldt 17. Oct 11
Indlæg ialt: 16
Fra  MobileWorld Denmark Skrevet kl. 03:33

Hej Rikke.

Jeg vil gerne give Mikael ret i de ting som han fremhæver. men jeg synes ikke at den største fejl kommer frem her til feedbacket. Når man forsøger at lave en bestilling, bliver den gentagende gange ved med at bede en om at indtaste navn og efternavn selvom det er ud fyldt - Så venligst billedet. - Jeg ved ikke om i selv har prøvet at lave en prøve bestilling selv? eller.

Synes heller ikke lige at de viser mig, hvad det er som gør, at det netop lige er "jer" som man skal vælge og ikke den lokale dyrrehandel - Som man jo kender rigtig godt.

Men eller keep up the god work ;)

Fra Odense
Tilmeldt 29. Oct 11
Fra  Active-dogs.dk Skrevet kl. 13:44

Alexander Baandrup Larsen:
Indkøbskurven er ikke så tydelig, og du har ellers ekstra plads i området, så brug den! Det er heller ikke alle der regner ud at man skal trykke på teksten for at komme til kurven lav en stor grøn knap hvor der står "Gå til kurv" eller noget i den stil.

Tusind tak for dine inputs. Jeg vil da helt klart gøre noget ved kurven :-)

Fra Odense
Tilmeldt 29. Oct 11
Fra  Active-dogs.dk Skrevet kl. 13:47

Hej Dennis!

Hvor er jeg glad for at du påpeger den fejl.

Den er nu blevet rettet! Jeg havde ikke tænkt over at man skulle vælge om man var virksomhed eller privat. Da jeg altid gik ud fra at man var privat, og selv fandt det logisk bare at vælge privat. 
Da vi ikke sælger b2b er der slet ingen grund til at have virksomhed til at stå som valgmulighed.

Tusind tak for din hjælp :-)

ps - ser fejlen stadig er der. Den beder om både navn og efternavn. Det er ikke muligt blot at skrive fornavn. Hmm det må jeg lige rode lidt med! 

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 23:55

Fin side.

Som nogle af de andre skriver ville jeg ændre farven på menuen i venstre side. 

Top menuen ville jeg ændre til hvid tekst.

Kurven ville jeg gøre mere i øjenfaldende. 

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)