Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen herinde der trykker t-shirts i top kvalitet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på udkig efter en der har den helt fede kvalitet i t-shirst, den som folk gerne betaler ekstra for, og så skal du kunne trykke det som jeg kalder gummitryk jeg er ikke helt med på hvad metoden hedder men de minder lidt om sådan noget gummimaling der er smurt på trøjen.

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 12:52

Hej Henning! 

Du nævner to ting. Den fede kvalitets t-shirt som man gerne vil betale ekstra for - og så nævner du i samme omgang noget med "gummitryk". Jeg ved heller ikke hvad fagtermet for 'gummitryk' er, men jeg ved hvad du mener.

Jeg vil dog imidlertid tillade mig at komme med et indspark.

For at en 'gummitryk'-t-shirt er noget jeg vil betale ekstra for - så er det selve det der er på t-shirten der sælger den. Ikke trykkvaliteten.

For at komme op i 'den fede kvalitets' t-shirt skal du - hvis det er sådan en som mig du vil sælge til, have gang i hvad jeg mener hedder laserprint på tekstil (hæng mig ikke op på det!) - altså hvor trykket er 'farvet' ind i stoffet på t-shirten. 

Denne t-shirt er ikke superfed, men den har det print jeg taler om: 

Laver du denne type print, på en t-shirtmodel af superlækker kvalitet (altså stoffet) - og er dit print fedt - så vil du opleve at man kan sælge t-shirtsne for 3-500 kroner. (jeg betaler gerne mere hvis det er fedt nok)

:-)

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:19

@ thasje

Fint men laser print på t-shirts er så det der i gamle dage svarede til når man stop og lavede t-shirts i de her rammer hvor man kørte malingen på. Hvis ja er der så en du kan anbefale som udbyder denne service

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 13:41

Opti-web.dk | Henning:

@ thasje

Fint men laser print på t-shirts er så det der i gamle dage svarede til når man stop og lavede t-shirts i de her rammer hvor man kørte malingen på. Hvis ja er der så en du kan anbefale som udbyder denne service

Jeg kender jo ikke størrelsen af din opgave :-) Har du print mv. klart til tryk?

For har du det så ved jeg at GB Grafisk er helt eminente hvad angår at finde den helt rigtige løsning på tøjproduktion. Det kræver dog at du ringer dem op. De har bl.a. været med til at udvikle camoufleret regntøj til Hjemmeværnet, og et hav af andre tryksager

De er en selvkørende virksomhed og har været det i mange år - og de findes ikke her på amino.dk :)

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)