Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du Podio?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er efterhånden kommet godt i gang med Podio, der er et online workspace. Jeg bruger primært Podio til CRM og projektstyring.

Det er samtidig muligt at lave sine egne apps på sitet, og jeg har blandt andet "udviklet" en app, der hedder "Mine køb". Programmet har jeg udviklet til eget brug, så jeg kan gemme billeder af mine kvitteringer og produkter online - og det virker faktisk meget genialt, når app'en også er tilgængelig fra sin iPhone.

Ved oprettelse af apps på Podio, kan du også vælge af dele dine apps. Jeg har valgt at dele ovennævnte, da den understøtter et indlæg på mit eget site Finando.dk, der handler om hvor vigtigt det er at gemme dokumentation på sine værdigenstande ifm. indbrud.

Med bare lidt flair for udvikling kan du eventuelt udvikle apps til dit eget site og dermed hjælpe dine brugere. Bare et forslag.

Lad mig høre, hvis du har gjort det samme eller har nogle gode inputs.

Venlig hilsen
Kim 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:35

Søger du en fleksibel kontorløsning, i flotte og afslappende omgivelser? Så er UMA noget for dig, besøg UMA Workspace på Vestergade i centrum af København, lige her og glem alt om hjemmekontorer og cafeer. 

Fra København
Tilmeldt 27. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Fra  Jensen og Jensen Marketing ApS Skrevet kl. 21:20
Vi bruger Podio og er faktisk blevet rigtig glade for det.
Jeg vil tjekke din App ud, det lyder smart.

Jensen og Jensen Marketing - fokus på AdWords optimering.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)