Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web design - hvad koster sådan noget?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg ønsker at oprette en web butik - sådan en lidt fancy en af slagsen, men uden at priser løber løbsk.. Hvad skal man (jeg) forvente at skulle betale? 

Basis skal siden være en butik med forskellige vare grupper, enkel i design og med credit kort beteling. Det skal være muligt at kunne skifte billeder enkelt, men ellers ikke større krav.

Håber på mange gode og givende forklaringer, da det er en jungle når man ikke kan selv..

Mange hilsen,

http://www.mwcreation.net

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:27

Hey Mikkel.

Hvis du finder på et par sider der nogenlunde har samme funktionalitet eller look, vil det være en del nemmere at hjælpe dig :-)

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:36

Anders Hansen:

Hey Mikkel.

Hvis du finder på et par sider der nogenlunde har samme funktionalitet eller look, vil det være en del nemmere at hjælpe dig :-)

Lige præcis!

Du kan altid prøve at beskrive det så godt du kan og så sende mig en email, så skal jeg nok hurtigt retunere en pris :-) jh@webpad.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 11:09

mikkel:

Hej!

Jeg ønsker at oprette en web butik - sådan en lidt fancy en af slagsen, men uden at priser løber løbsk.. Hvad skal man (jeg) forvente at skulle betale? 

Basis skal siden være en butik med forskellige vare grupper, enkel i design og med credit kort beteling. Det skal være muligt at kunne skifte billeder enkelt, men ellers ikke større krav.

Håber på mange gode og givende forklaringer, da det er en jungle når man ikke kan selv..

Mange hilsen,

Hej Mikkel. 

Det er MEGET forskelligt hvad en webshop koster, og det er meget forskelligt hvilket shop type der netop passer til dine behov. Jeg driver selv 3 webshops bl.a. Byflou.dk som sælger lækkert dansk modetøj. Jeg har sammen med et par udviklere udviklet et shop system som jeg mener dækkede mine behov, og vi er så småt begyndt at sælge dette system til andre også. Så hvis du har lyst kan vi da tage en snak, og du kan få et "referance" tilbud. Du ved sådan et der næsten er for godt til at være sandt. hehe... 

Jeg har brug for referancer for at kunne få flere til at vælge mit system, og du har brug for et godt system.

Du er velkommen til at kontakte mig på Simon@byflou.com - eller 21400042 så kan vi tage en snak om dine behov og ønsker. 

Venligst

Simon Falentin Olesen

21400042

Simon@byflou.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 11:17

Anders Hansen:

Den er jeg også tilhænger af, find en side som kunne mene om den du har i tankerne, så er det meget nemmere at hjælpe dig, tag kontakt til en som  kender til det cms system  du er interesseret i, da det ikke er alle som kan alle cms lige godt.

Men et forsigtigt bud kunne være 10.000 - 20.000 kr for et go webshop.

Fra Colbjørnsensgade 3, 2tv
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 11:36

Grafisk layout med identitet og budskag 20.000 - 50.000. Nogen vil sikkert tilbydet det billigere, men det er useriøst, og de er næppe dygtigte nok.

Hertil kommer den tekniske del - altså selve webshoppen. Til det skal du regne med 10.000 - 15.000. Du kan godt klarer dig med disse - altså uden den grafiske designer, og få en ok fin shop ud af det.

Send en mail på sbb@mail-online.dk, så har jeg en god en jeg kan anbefale. Her skal du fovente omkring 20.000 til den grafiske del, hvis du gerne vil have det med, og ellers ca. 12.000 - 15.000 for en webshop kodet i Drupal (open source).

PS: jeg er IKKE grafisk designer, men stod selv for at skulle lavet et layout, og har både brugt en hjemmesideudvikler og en grafisk designer.

Stig

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:24

Here are 2 options:

1. buy a theme here and get a wordpress expert to translate and set it up for you (about 1500DKK)
  2. Get a custom made webshop prices from 4-5000 - 100's of thousands

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Stig B.:
Grafisk layout med identitet og budskag 20.000 - 50.000. Nogen vil sikkert tilbydet det billigere, men det er useriøst, og de er næppe dygtigte nok.

Stig - med alt respekt så svare dit argument til at alle andre biler en Aston Martin, IKKE ER STABILE BILER. Bilproducenterne har forlængst fundet ud af at producere biler i Japan, Brasillien osv - og det er faktisk også rimelige biler! Naturligvis er håndbyggede biler fra UK, virkeligt lækre. 

Vi (og flere andre Aminoer), har bygget hele forretninger op om, at vi har danskere til kundeservice/rådgivningsdelen, og så til alt vedr. grafisk design, programmering osv, har vi asiatiske medarbejdere til i Indien, Filippinerne eller lign. lande. Det giver faktisk nogle ret attraktive priser, som traditionelle danske virksomheder slet ikke kan konkurre med. 

Typisk er vores priser 25% af hvad traditionelle konsulent huse, vil kunne tilbyde den samme løsning til - og selv de er begyndt med at bruge Asien som arbejdskraft - dog uden altid at fortælle kunderne om det. 

Og skal man så tale troværdighed, så har vi faktisk et ret godt koncept!

1. Du får et tilbud, med en estimeret pris. 

2. Du får designet til godkendelse - og hvis vi ikke kan lave det du søger, som du vil elske, så kan du bare tage kasketten og smutte, uden det koster dig en krone!

3. På projekter over 5-10.000 kr, kan vi kræve 50% forudbetaling - og ellers betaler du først når du er glad og tilfreds! 

Alt dette kan lade sig gøre i en periode på typisk 1-3 uge(r), alt efter kompleksiteten. Og vores kunder vil altid kun tale med danskere - og handle med et dansk firma :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:01

Den nemme og billige løsning ( ihvertfald på kort sigt) , er at bruge Dandomain.

Der betaler du et par hundrede for at komme igang, og derefter ca. 300,- pr. måned.

Du kan læse mere her - http://www.dandomain.dk/produkter/webshop-priser.html

Egen design, kan du så evt. vælge at tilkøbe, så shoppen får unikt look.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06

Hej Mikkel :)
Jeg har en forholdsvis god erfaring med webshops, du er velkommen til at kigge på Tommeruptoj.dk for at se et fint eksempel.
Ang. en pris til dig vil jeg sige at for selveopsætningen af din webshop, vel og mærke uden server ville blive max. 1000 kr hvis du kan vente til efter nytår. :)
Hvis du er interesseret sender jeg lige tre udkast og så kan du sige om det er noget ;)  

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)