Hejsa :) Jeg sidder og optimere webshoppen her til aften og har fået lavet en masse forbedringer for kunderne. Nu tænkte jeg at jeg skulle prøve at få optimeret salget samtidig, med noget som er rigtig synligt. Det bliver noget A/B test. Her er det jeg tænkte, der er fordele og ulemper ved det. Derfor vil jeg høre hvad i mener omkring det. Jo flere svar desto bedre :) Det jeg tænkte på at prøve var sådan en: Den skal selvfølgelig ikke vise sådan en "tør" besked. Tænkte noget i retningen af at man kunne få XXX kroner i rabat hvis man blev på siden og bestilte indenfor 1 time bla bla bla og ved at forlade siden vil man ikke kunne få XXX antal kroner rabat. * Fordelen for mig / webshoppen kunne være at folk blev og bestilte noget * Fordelen for kunden, at de får varende billigere * en stor ulempe er jo så også at pop´ups er irriterende. Jeg er splittet her, ved ikke om jeg vil forsøge eller jeg skal lade vær. Men hvad synes i om det? |
Jeg ville måske ikke vende tilbage.
Jeg vil gerne selv bestemme hvor jeg vil hen, og bevare følelsen af kontrol.
Kender du det når du går i føtex uden at betale noget, - og du skal ud gennem kundeservice-afdelingen. Du skal sige til dem du skal ud fordi du ikke skulle købe noget. Du må ikke gå igennem kasselinien. Kunderne føler sig så utilpasse i den situation, - og føler sig presset til at købe et eller andet. Det er nok en god forretning for føtex, - for de få der føler sig en smule violated taler ikke om det.
Hvis du ikke har noget imod at nogle folk føler sig stødt af det, - så kan du jo prøve din A/B test.