Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Graffiti4sale - Hvad synes i? :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 13
Fra  Graffiti4sale Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen

Vi hos graffiti4sale, ville høre hvad i synes om vores hjemmeside: http://www.graffiti4sale.dk

Samtidig har vi vores facebook fan side: https://www.facebook.com/Graffiti4Sale og der er konkurrence når vi er på 200 fans. Vi håber derfor også at I vil synes godt om! :)

Tak på forhånd! :) 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:22

Jeg synes ikke rigtigt, at der er noget at kommentere. Hvor er indholdet? Hvad skal få mig til at blive på jeres hjemmeside? Den fremstår ikke idérig og gennemtænkt. Og hvis hjemmesiden halter, så får jeg ikke lyst til at "synes godt om" på facebook.

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 41
Fra  Effektiv Slankekur Skrevet kl. 23:26

Hvor er varerne? Jeg ville forvente at se varer på forsiden, det er dem du vil sælge. Du skal have mange flere varer ind og de skal op i hovedet på besøgende, der er ikke noget der vil få dem til at besøge andre sider, du skal fastholde dem og lade dem se dine varer.

God og effektiv slankekur. Tab dig hurtigt 5 kg, god og billig slankemad

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 23:26

Må give TT ret.

Mine forventninger blev ikke opfyldt, desværre.

Siden er pt. alt for kedelig i forhold til det produkt i gerne vil sælge.

Johannes

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 23:29
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

"er det street?" - nopeStick out tongue

Tilmeldt 9. Dec 11
Fra  Graffiti4sale Skrevet kl. 23:32

Hej Thomas

Tak fordi du gad tage dig tid til at svare på indlægget.

Self går vi efter at hjemmesiden skal have et flot design, og få vores kunder til at søge "nærmere" på hjemmesiden. Jeg er meget interesseret i hvis du gad fortælle hvad der netop kunne få dig til at blive på hjemmesiden? :)

Hilsen

Graffiti4sale

Tilmeldt 9. Dec 11
Fra  Graffiti4sale Skrevet kl. 23:33

Hej Itilbud

Tak fordi du gad dig tage tid.

Varerne er faktisk også på forsiden hvor der er et "slideshow". Har du bedre metoder, hører vi dem da gerne? :)

Hilsen

Graffiti4sale

Tilmeldt 9. Dec 11
Fra  Graffiti4sale Skrevet kl. 23:34

Hej Johannes

Tak for din tid.

Hvad synes du er kedeligt ved siden? Og hvad ville du nærmere have som design?

Hilsen

Graffiti4sale

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:43

graffiti4sale:

Hej Thomas

Tak fordi du gad tage dig tid til at svare på indlægget.

Self går vi efter at hjemmesiden skal have et flot design, og få vores kunder til at søge "nærmere" på hjemmesiden. Jeg er meget interesseret i hvis du gad fortælle hvad der netop kunne få dig til at blive på hjemmesiden? :)

Hilsen

Graffiti4sale

Der er flere ting, jeg savner. Jeg ville gerne se mange flere eksempler på Grafitti-arbejde. Hvis der ikke foreligger flere på nuværende tidspunkt, så ville jeg vente med at lancere siden.

Hvad angår designet, så er det meget kedeligt og konservativt, alt andet end ungdommeligt, når man tænker på, at siden omhandler grafitti. Hvorfor ikke lave et design, der udstråler graffiti-kultur? Lad jer eventuelt inspirere af grafittiens og hip-hop kulturens tidlige år i begyndelsen af 80'erne. Søg på nettet. Kig på grafitti. Kig på Album-covers fra den tid, etc.! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 9. Dec 11
Fra  Graffiti4sale Skrevet kl. 23:46

Der er flere ting, jeg savner. Jeg ville gerne se mange flere eksempler på Grafitti-arbejde. Hvis der ikke foreligger flere på nuværende tidspunkt, så ville jeg vente med at lancere siden.

Hvad angår designet, så er det meget kedeligt og konservativt, alt andet end ungdommeligt, når man tænker på, at siden omhandler grafitti. Hvorfor ikke lave et design, der udstråler graffiti-kultur? Lad jer eventuelt inspirere af grafittiens og hip-hop kulturens tidlige år i begyndelsen af 80'erne. Søg på nettet. Kig på grafitti. Kig på Album-covers fra den tid, etc.! :-)

Dbh

Thomas

Tak for den konstruktive kritik. Det kan man altid bruge! :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)