At lægge forretningskritiske oplysninger (herunder personhenførbare og personfølsomme) på en amerikansk cloudløsning (her hos Liquid) lyder ikke som en god idé i mine øren, må jeg indrømme.
Du kunne jo også overveje et decideret faktureringsprogram. Så får du både varekartotek og kundekartotek, samt mulighed for at se tilbage på de fakturaer du har lavet. Det behøver ikke koste en formue.
Du kunne jo også overveje et decideret faktureringsprogram. Så får du både varekartotek og kundekartotek, samt mulighed for at se tilbage på de fakturaer du har lavet. Det behøver ikke koste en formue.
Med venlig hilsen Viggo Poulsen
Det er en go' idé. Men jeg sælger ikke varer som sådan, mere viden. Og ofte i store bider ad gangen. Måske en grafisk designer i virkeligheden er det, jeg har brug for... hmm.
Ved ikke om det er en idé for dig men prøv billysbilling.dk - for kun omkring 89 kr. (mener jeg) kan du udskrive alle de fakturar, som du selv bestemmer designet på.
Hvis du selv har mod på at redigere i skabelonerne så dit eget logo kommer med samt resten af din grafiske identitet så vil det se pænere ud end de gratisk skabeloner der ligger tilgængeligt på internettet.
Ellers er du altdi velkommen til at kontakte mig, jeg laver Word skabeloner til rigtig mange forskellige virksomheder.