Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Word-skabeloner til fakturering

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen, der ligger inde med nogle gode links til open source-skabeloner til fakturering efter danske forbehold?

Mener, at MS lavede en mini-portefølje engang, men kan ikke finde den.

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 18:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 18:24

Kasper Bergholt:

Er der nogen, der ligger inde med nogle gode links til open source-skabeloner til fakturering efter danske forbehold?

Here is a much more effective, professional, and simpler way to do it:

Freshbooks (aff) or freshbooks.com

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:24

Fedt, send meget gerne til kasper . bergholt @ gmail . com

TAK!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30

Phillip Dyhr Hobbs:

Kasper Bergholt:

Here is a much more effective, professional, and simpler way to do it:

Freshbooks (aff) or freshbooks.com

At lægge forretningskritiske oplysninger (herunder personhenførbare og personfølsomme) på en amerikansk cloudløsning (her hos Liquid) lyder ikke som en god idé i mine øren, må jeg indrømme.

Se evt: http://www.amino.dk/buzz/Historie/Innovation-og-Vaekst/Amerikanske-cloudloesninger-kan-faa-dig-i-2265

Men jeg kan sagtens se det nemme i det.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 20:09

Hej Kasper

Du kunne jo også overveje et decideret faktureringsprogram. Så får du både varekartotek og kundekartotek, samt mulighed for at se tilbage på de fakturaer du har lavet. Det behøver ikke koste en formue.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:37

Viggo Poulsen:

Hej Kasper

Du kunne jo også overveje et decideret faktureringsprogram. Så får du både varekartotek og kundekartotek, samt mulighed for at se tilbage på de fakturaer du har lavet. Det behøver ikke koste en formue.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Det er en go' idé. Men jeg sælger ikke varer som sådan, mere viden. Og ofte i store bider ad gangen. Måske en grafisk designer i virkeligheden er det, jeg har brug for... hmm.

Tak for indspark på et fedt forum endnu engang!

Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:45

Ved ikke om det er en idé for dig men prøv billysbilling.dk - for kun omkring 89 kr. (mener jeg) kan du udskrive alle de fakturar, som du selv bestemmer designet på.

Mvh Nordstrøm

Fra Lystrup
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:13

Hej Kasper,

Microsoft har en del skabeloner liggende som er gratis og som dækker det meste som er krævet i henhold til hvad der skal stå på en dansk faktura/EU (se evt. krav her: http://www.danskebank.dk/da-dk/Erhverv/Mindre-erhverv/Betalinger/Raad-og-tips/Pages/Krav-til-din-faktura.aspx  ). Men det er ikke alle informationer der kommer med på de færidge skabeloner og ofte bliver skabelonerne benyttet af mange andre virksomheder. http://office.microsoft.com/da-dk/templates/CT010117255.aspx

Hvis du selv har mod på at redigere i skabelonerne så dit eget logo kommer med samt resten af din grafiske identitet så vil det se pænere ud end de gratisk skabeloner der ligger tilgængeligt på internettet.

Ellers er du altdi velkommen til at kontakte mig, jeg laver Word skabeloner til rigtig mange forskellige virksomheder.

Michael Sørensen

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 09:54

Hvad er din pris for at lave en flot faktura som vi simpelt kan redigere i Word

mvh

kjeppe

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)