|
Jeg har tænkt på at starte en tøj butik i København, er dog bare usikker siden der meget tale om krisen, og at folk er bange for at bruge penge. Ideen for min butik er muligvis farlig i den her periode, da jeg tænker på at samle dyrt og mellem dyrt tøj. Altså vi snakke om en pris klasse mellem 10000 kr. for en dyr habit, og 3000 kr. for en almene habit, den form af pris skulle gerne trække en del forskellige kunder til. Jeg har en række ubesvaret spørgsmål som i muligvis kan jeg hjælpe mig med. Ville i kunne forstille jer at folk stadig har købekraften til at bruge 10000 kr. på et styk tøj ? har i set sådan en butik i København området ? Hvordan kan jeg tiltrække kunder med høj indkomst, og kunder med mellem god indkomst ? Har i evt nogle gode råd er jeg åben overfor alle gode ideer. |
Birger Christensen er et godt eksempel på, at det sagtens kan lade sig gøre, men det kræver en investering i millionklassen, hvis du vil op, og konkurrerer med dem...
Desuden sidder Birger Christensen på eneretten til flere kendte mærker i DK, så det bliver en svær kamp!
Bliv gratis medlem