Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til revideret hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er har givet min hjemmeside om mine foredrag om krigen i Afghanistan en tiltrængt overhaling. Den er bl.a. flyttet fra en Joomla- til Wordpressplatform. Det er der kommet dette resultat ud af:

sorensjogren.dk

Vil du tage et kik på og fortælle hvad du synes?

Jeg har nu rodet så længe med siden, at jeg har stirret mig blind. Alle forslag til forbedringer har interesse; fra kommatering over brugervenlighed til søgemaskineoptimering.

På forhånd tak
Søren

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

tekst farven

vælg mørk farve til lys baggrund den lysegrå er svær at læse på lys baggrund i sær når man ikke sider et lyst sted.

skriv mere 

skriv mere om dine oplevelser og det land du har været i hvordan er kultur hvad er forskel på danmark og Afghanistan  hvorfor er der den forskel

menuen

skriv nogle links der oppe til video ,nyheder historier ikke alle ser der er 4 links i bunden af siden og der ser ikke ud til at være meget på siden når man ser så en lille menu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 23:27

Tak Mikael

Mikael christiansen:

tekst farven - rettet √

skriv mere  - noteret

menuen - noteret

Endnu en gang tak.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Søren

Ved første øjekast er dit website rigtig fint og overskueligt. Men jeg giver Michael ret i, at du skal have rykket nogle flere punkter op i menuen øverst, da sitet ellers virker lidt tomt. Jeg forventer, at jeg kan bruge top-menuen til at navigere mig rundt på websitet, men her skal jeg enten bruge galleri-funktionen, de tre billeder under galleriet eller så scrolle helt ned i bunden.

Du kunne passende lave et menupunkt, der hedder "Videoklip" og et der hedder "Foredrag". Det er nemlig ikke helt tydeligt, at de tre billeder i galleriet og billederne under galleriet linker til de 3 forskellige foredrag, som du holder.

Det kan i hvert fald godt gøres mere tydeligt på forsiden, at man kan booke dig til at holde foredrag. Godt nok står det i dit logo øverst, at du er foredragsholder, men forsiden mangler den call-to-action, at man skal booke dig med det samme for ikke at gå glip af årets foredrag.

Jeg synes sagtens, du kan tillade dig at være endnu mere sælgende (på en ikke irriterende måde) ved at bruge vendinger, som inspirer folk og gør dem nysgerrige efter at vide mere om dig, og det du har at byde på.

Under beskrivelserne af de forskellige foredrag kan du også sagtens give det endnu mere wow-effekt. Det lyder jo rigtig spændende at høre om dine oplevelser og erfaringer. Men der er ikke rigtig noget i beskrivelserne, som virkelig fanger mig.

Sproget er rigtig fint, der er ikke noget der. Men jeg mangler stadig den linje, der bare fanger mig og giver mig lyst til at trykke på "Book Søren nu"-knappen. En knap som du i øvrigt godt kunne have Smile

Jeg ved ikke, om du stejler helt på tanken om at skulle "sælge dig selv"? Men hvis ikke, så vil jeg anbefale dig at tilmelde dig Christina Klitsgaards nyhedsbrev og samle lidt inspiration der. Hvis der er en der kan skrive, så man får lyst til at købe (også ting man måske slet ikke mangler), så er det hende. Nok har hun måske lidt en anden målgruppe end dig, men hun kan dælme skrive!

Et par layout/design-ting:

Søren Sjøgren:
tekst farven - rettet √

I mine øjne ser tekstfarven stadig meget lys ud. Jeg skal i hvert fald koncentrere mig om at læse teksten.

Normalt er jeg ikke fan af gallerier, der bliver ved med at bladre på forsiden. Jeg synes det er meget generende, at der er noget der bevæger sig, når man forsøger at danne sig et overblik over et website. Men din er ikke så slem Smile

Jeg synes dog stadig det kunne være en ide at stoppe den, efter den har bladret én omgang. Den kører også lige lidt for hurtigt til, at jeg kan nå at læse alt teksten, så enten ville jeg gøre "bladringen" lidt længere eller så fjerne en enkelt linje fra teksten. Så burde de fleste kunne være med.

Det blev vist lidt af en smøre... I hvert fald, held og lykke med det!

Mange hilsener

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 13:43

Sisse Hansen:
Det blev vist lidt af en smøre... I hvert fald, held og lykke med det!

Super! Tak for din tid og dine gode input

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)