Hej Søren
Ved første øjekast er dit website rigtig fint og overskueligt. Men jeg giver Michael ret i, at du skal have rykket nogle flere punkter op i menuen øverst, da sitet ellers virker lidt tomt. Jeg forventer, at jeg kan bruge top-menuen til at navigere mig rundt på websitet, men her skal jeg enten bruge galleri-funktionen, de tre billeder under galleriet eller så scrolle helt ned i bunden.
Du kunne passende lave et menupunkt, der hedder "Videoklip" og et der hedder "Foredrag". Det er nemlig ikke helt tydeligt, at de tre billeder i galleriet og billederne under galleriet linker til de 3 forskellige foredrag, som du holder.
Det kan i hvert fald godt gøres mere tydeligt på forsiden, at man kan booke dig til at holde foredrag. Godt nok står det i dit logo øverst, at du er foredragsholder, men forsiden mangler den call-to-action, at man skal booke dig med det samme for ikke at gå glip af årets foredrag.
Jeg synes sagtens, du kan tillade dig at være endnu mere sælgende (på en ikke irriterende måde) ved at bruge vendinger, som inspirer folk og gør dem nysgerrige efter at vide mere om dig, og det du har at byde på.
Under beskrivelserne af de forskellige foredrag kan du også sagtens give det endnu mere wow-effekt. Det lyder jo rigtig spændende at høre om dine oplevelser og erfaringer. Men der er ikke rigtig noget i beskrivelserne, som virkelig fanger mig.
Sproget er rigtig fint, der er ikke noget der. Men jeg mangler stadig den linje, der bare fanger mig og giver mig lyst til at trykke på "Book Søren nu"-knappen. En knap som du i øvrigt godt kunne have 
Jeg ved ikke, om du stejler helt på tanken om at skulle "sælge dig selv"? Men hvis ikke, så vil jeg anbefale dig at tilmelde dig Christina Klitsgaards nyhedsbrev og samle lidt inspiration der. Hvis der er en der kan skrive, så man får lyst til at købe (også ting man måske slet ikke mangler), så er det hende. Nok har hun måske lidt en anden målgruppe end dig, men hun kan dælme skrive!
Et par layout/design-ting:
tekst farven - rettet √
I mine øjne ser tekstfarven stadig meget lys ud. Jeg skal i hvert fald koncentrere mig om at læse teksten.
Normalt er jeg ikke fan af gallerier, der bliver ved med at bladre på forsiden. Jeg synes det er meget generende, at der er noget der bevæger sig, når man forsøger at danne sig et overblik over et website. Men din er ikke så slem 
Jeg synes dog stadig det kunne være en ide at stoppe den, efter den har bladret én omgang. Den kører også lige lidt for hurtigt til, at jeg kan nå at læse alt teksten, så enten ville jeg gøre "bladringen" lidt længere eller så fjerne en enkelt linje fra teksten. Så burde de fleste kunne være med.
Det blev vist lidt af en smøre... I hvert fald, held og lykke med det!
Mange hilsener