Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

seasonemployment.com søger god! webprogrammør (php) med mulighed for ejerandel.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

God! webprogrammør (php) med flair for design søges til opstart af ny hjemmeside for unge i hele EU.

Eventuelt partnerskab kan komme på tale som "løn".

STV - tv produktion ønsker, at lave et reaityprogram til TV3 om dette firma når det engang kommer i gang.

Endvidere står sponsorer i kø med kyshånd for, at komme med i dette projekt pga. målgruppen.

Skirejsebureaet ecart.dk ønsker, at være med inde over dette projekt og jeg har derfor en dialog med dette firma.

Referencer samt tidligere opgaveløsninger SKAL sendes med pr. mail

Skriv til mail: sanderpennerup@hotmail.com

På forhånd tak.

seasonemployment.com

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 12:43
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Sander,

Da du ikke har svaret på min mail, så skriver jeg herinde.

For mig virker det til at dit koncept tweakes mere og mere over imod vores www.partyineu.com , hvilket jeg synes er dårlig stil efter at du først udspørger den ene partner i projektet omkring dette og derefter skriver til mig og spørger om samarbejde. Derefter vælger du ikke at svare igen, men vi finder ud af at du på din facebook skriver som svar til en kammerat at du har travlt med at arbejde på www.partyineu.com og seasonemployment.com.

En ting er at du prøver at udfritte vores koncept så du kan ændre i dit eget, men der er ingen grund til at du fortæller folk at du arbejder på VORES projekt. Det bedes du venligst lade være med.

Jeg håber heller ikke at du har brugt www.partyineu.com som case når du har snakket med produktionsselskaber - det vil være virkelig dårlig stil.

Vi har ikke noget imod noget konkurrence, men gør det lige på en ordentlig måde istedet for at promovere dig personligt via vores kommende lancering (om 1-3 måneder er hjemmeside, app og markedsføring live - med rejsebureauer, barer osv i ryggen).

Undskyld til andre læsere om at det kan virke negativt, men jeg synes det er virkelig dårlig stil at fortælle om et koncept, derefter tweake da han ser vores - derefter skrive til begge partnere i www.partyineu.com for sidst men ikke mindst åbenbart fortælle folk at han arbejder med vores projekt.

Mvh kenneth Jensen

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 16:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

kan ej se lighed mellem festportal og jobportal

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)