Det gjorde jeg, men denne gang er vi helt færdige med dem, de gav undskyldning sidst for fosikrede om stabil femtid, nu efter få mdr står vi med samme problem..
Har faktura der skal betales nu her, men bliver til anden udbyder, betaler ikke for en defekt vare
Surftown kører latterligt dårligt for tiden. Vi har deres PRO konto, den dyreste. De får den ringeste anmeldese på Trustpilot nu.
Er der nogen der har gode ideer til alternative - altså webhoteller med en Masterkonto, hvorfra man kan kontrollerer alle sine kunders webhoteller, til MySQL etc.? Vi skal have hosted en del sider. Vi er meget trætte af Surftown.
Mvh. Peer
Vi hos Unitbyte kan godt tilbyde noget den lignende konto du har hos Surftown.
Må også sige at det denne gang var dråben. Jeg flytter omkring 30 websider væk fra Surftown nu - serverne er langsomme, og meget ustabile. Fint nok til private hjemmesider, men som erhvervsdrivende, kan man ikke være tilfreds med Surftown.
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
Jeg flytter omkring 30 websider væk fra Surftown nu
se på webhosting de har ret gode tilbud på php/mysql hoteller til 89 kr, skal du have et domæne oveni tager de kun 50 øre ved samkøb, og de har et godt ry i branchen og har kørt i mange år