Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det bare mig eller er surftown nede?

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,,

Surfto.n var vist ikke nede end mere end en uge under oversvømmelsen, men det varierer formentligt alt efter hvilken server man har været på.

Jeg har dog set nogle, efter min opfattelse, helt urealistiske oppetider angivet af Surfto.n ifm.

For mig virker det næsten lige så negativt som nedbrud, som formentligt sker for alle udbydere engang imellem.

/Anders

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:12

Smart. Havde været endnu smartere, hvis de havde twittet lidt om, hvorvidt de regnede med at kunne løse problemet, og i givet fald hvornår.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 18:13

Anders Nielsen:
For mig virker det næsten lige så negativt som nedbrud, som formentligt sker for alle udbydere engang imellem.

har brugt vores udbyder i snart 10 år til webhotel og tidligere til dialin adgang, ikke haft det nævneværdige at klage over så det er sandsynligvis et spørgsmål om kompetence og design.

Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:15

Søren.Pedersen:
har brugt vores udbyder i snart 10 år til

Hvem er din udbyder?

Tak:)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 18:16

Thinge:
Hvem er din udbyder?

bruger webhosting.dk, før det danbbs.dk til dialin og mail (samme firma)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 18:23

Thinge:
Hvem er din udbyder?

Til .NET bruger vi dog enten scannet, dandomain(shop) eller unoeuro/wannafind, men er temmeligt dyre alt efter hvad man har behov for.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 60
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 18:45

Jeg har fået nok af Surftown. Der er for alt for hyppige og for langvarige nedetider. Hvad har I af anbefalinger til alternativer?

Videoproducent hos Company Pictures

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 18:49

kaduffo:
Jeg har fået nok af Surftown. Der er for alt for hyppige og for langvarige nedetider. Hvad har I af anbefalinger til alternativer?

skal du have nogen med års erfaringer, stabile servere, masser af plads og faciliteter kan jeg anbefale webhosting.dk de understøtter dog ikke .NET og kommer vist ej heller til det. Deres support kan være noget kortfattet men de svarer altid prompte og generelt informativt og korrekt.

Hvis dit site er vigtigt ville jeg ikke eksperimentere med nyere udbydere der har en tendens til at lukke og slukke konstant og hele tiden.

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 18:50

Ej igen... hvad skyldes at det sker så ofte for slowtown ?

Jeg vil os gerne høre om alternativer til surftown. Et mere stabilt sted med mindre nede tid.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 78
Fra  Freelance grafiker Jakob Nissen Skrevet kl. 18:59

Jeg kan i hvert fald anbefale meebox.net!

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)