Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Derfor har Apple succes!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Proximo Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Kære Amino'er!

Da jeg (en sen aften) surfede rundt, snublede jeg over det glimrende initiativ TED.

Endnu bedre, fandt jeg en ret klog fyr, som på en underholdende og oplysende måde, forklarer hvorfor Apple har så stor succes. Jeg synes bestemt, at han giver nogle glimrende bud på hvorfor Apple (og andre brands for den sags skyld) har så stor succes, og har helt klart fået mig til at se branding og markedsføring i et helt nyt lys!

Jeg kan især godt lide, at han kommer med konkrete eksempler på hvordan de adskiller sig, hvorfor andre firmaer har slået fejl (og hvad de kunne have gjort). Nu skal det ikke lyde som om, at han er den store "guru", synes bare jeg ville dele denne video med jer.

Link til video

Det er en længere video, så find en kop kaffe frem (eller hvad du nu drikker), men jeg håber på, at du vil tage dig tid til at se den og skrive din mening.

Han har også en hjemmeside (og åbenbart også udgivet en bog - nogen som har læst den?) som du kan finde her. Der er også en masse andre videoer fra hans foredrag.

Hvad synes du:)?

Synes du Excel (og regneark) er svært? Så prøv Proximos gratis (online) Excel-kursus.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes lidt vi mangler begrundelsen der normalt ville følge et "derfor". 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Proximo Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Han giver sin begrundelse i videoen.

Synes du Excel (og regneark) er svært? Så prøv Proximos gratis (online) Excel-kursus.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)