Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunderelationer i Danmark

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver denne post, fordi vi vil ind på det danske marked indenfor reklame/design og produktion. Vi har lavet den største kampagne på Færøerne i 2011 og har store kunder deroppe på øerne, men det vi vil allermest er at arbejde med danske kunder. Vi kan lave kampagner på rigtig højt niveau, hvor vi laver alt fra det kreative til selve produktionen. Vi arbejder mest med de digitale medier, hvor vi laver TV reklamer, web design og internetannoncer.

Vi har desværre ikke de rigtige kontakter her i Danmark, og har lidt svært at få kontakt med de rigtige folk. Derfor spørger jeg om der er nogen der har mulighed at sætte os i kontakt med nogle af de rigtige folk, eller ved om nogen der leder efter et godt, men billigere reklamebureau. Så vil vi gerne komme til et møde og lave et oplæg til kunderne.

Vores hjemmeside er www.censure.dk, og jeg kan kontaktes på dann@censure.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 21:54

hvor mange gange har i oprette det en gang har set det mindst en gang

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 22:13

Hej Dann.

Tror det er en god idé, med noget på dansk. Vi er ikke så mange, der forstår færørsk :-)

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 22:51

hehe vi skal bare have et eller andet at lave på dansk... vi gider ikke bare lavet et eller andet som ikke bliver brugt til noget - grunden til at alt andet er lavet på færøsk er fordi det er lavet til det færøske market :)

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 22:52

Jeg postede det forkert og slettede det igen, så jeg du har det det et andet sted også

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)