Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med at få like-button på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg har indtastet min URL og trykket 'Get code', så kommer den op med 2 koder. Over den første fortæller den mig, at jeg skal indsætte javascript SDK. Hvordan gør jeg det??

Jeg har prøvet længe nu, men fatter det stadig ikke. Det vil bare ikke fungere!

Hjælp please!

Mvh Simon

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 14:51

Du kan vælge tre formater (HTML5, XFBML og IFRAME) - jeg benytter selv iframe-versionen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54

Jesper Nerløe:
Du kan vælge tre formater (HTML5, XFBML og IFRAME) - jeg benytter selv iframe-versionen

Men jeg bruger website x 5 til at lave hjemmeside. Og de har en boks der hedder HTMS og ikke HTML5.

Og hvad gør jeg med det der Javascript SDK som facebook beder mig om at bruge også?

Simon

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 14:57

Jeg kender ikke "Website x 5" - jeg håndkoder alt selv (og benytter som nævnt iframe-versionen), så der kan jeg ikke hjælpe dig.

Måske er der andre, der kan hjælpe dig der.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:02

Men du tror godt, at jeg kan indsætte iframe i stedet?

Hvad er forskellen på de tre?

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 15:09

Det er svært at svare på, når jeg ikke kender den platform/program, du benytter. Hvis det er noget bevendt, så burde du kunne indsætte en iframe lige såvel som du bør kunne indsætte de to andre.

Jeg har ikke nærstuderet FB's knapper, så jeg skal ikke kunne sige, hvad forskellen på de tre er (udover at den første er HTML5-kode og den næste er FB's egen kode). Men resultatet (outputtet) burde være det samme uanset, hvilken en af mulighederne, du benytter.

Jeg har valgt iframe, da den er ligetil og da koden umiddelbart fylder mindre end de to andre.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)