Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO SRP opgaveformulerings hjælp

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Aminoer, håber nogle har nogle gode råd om hvordan jeg skal takle min problemformulering, evt. links osv.

1. redegør for begrebet søgemaskineoptimering, dets muligheder og den bagvedliggende matematiske opbygning.

2. analyser et par selvvalgte websteder fx Færch Plast, Beier Chokolade, hvor du specielt fokuserer på virksomhedernes søgemaskineoptimering og andre digitale markedsføringsmuligheder fx adwords.

3. Ud fra dine analyser skal du udarbejde et markedsføringskoncept for en nystartet virksomhed, der ønsker at gå online. Du skal i dit forslag til strategi blandt andet diskutere fordele og ulemper ved anvendelse af SEO og andre digitale markedsføringsstrategier.

4. Perspektiver til fremtidens online markedsføringsmuligheder.

Dette er min problemformulering og er igang med at besvare første spørgsmål. Håber nogle har lyst til at bidrage med nogle gode ting :).

Tak fordi du læste dette og håber på at høre fra dig.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1753
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bagvedliggende matematiske formel (algoritme) er jo lidt svær at forklare, da den jo er hemmelig.

Dog kan du sikkert opsætte en ligning med en ca, 200 ubekendte, som teoretisk vil give dig en rankingfactor.

Mulighederne, må være alle de kendte faktorer der kan tweakes for at påvirke rangeringen.
Der kendes rigtig mange i dag, men deres indbyrdes påvirkning på rangeringen kendes ikke 100%.

Du kan dog med fordel opdele beskrivelsen i under kategorier f.eks:

Onsite optimering;

- Kodning
- Load hastighed
- Tekst og billeder
- Plugins
- Hosting land
- Bounce rate

osv

Offline optimering:

- Sociale Medier
- Backlinks

osv

se lidt her:

http://forums.digitalpoint.com/showthread.php?t=885551

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)