Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunderelationer i Danmark "København"

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver denne post, fordi vi vil ind på det danske marked indenfor reklame/design og produktion. Vi har lavet den største kampagne på Færøerne i 2011 og har store kunder deroppe på øerne, men det vi vil allermest er at arbejde med danske kunder. Vi kan lave kampagner på rigtig højt niveau, hvor vi laver alt fra det kreative til selve produktionen. Vi arbejder mest med de digitale medier, hvor vi laver TV reklamer, web design og internetannoncer.

Vi har desværre ikke de rigtige kontakter her i Danmark, og har lidt svært at få kontakt med de rigtige folk. Derfor spørger jeg om der er nogen der har mulighed at sætte os i kontakt med nogle af de rigtige folk, eller ved om nogen der leder efter et godt, men billigere reklamebureau. Så vil vi gerne komme til et møde og lave et oplæg til kunderne.

Vores hjemmeside er www.censure.dk, og jeg kan kontaktes på dann@censure.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 18:54
Hej

Jeg synes det I laver ser super fedt ud og jeg er sikker på, at I vil kunne lave noget rigtig fedt her i DK.

Nu snakker I om, at I vil i kontakt med de rigtige mennesker, men hvad mener I egentlig med det.

Hvem er det I satser på som jeres kunder, for virksomheder af EIK Bank størrelse, og noget af det andet I har lavet, kan være svært at få fat I, da det jo er ret proffesionelle folk, omend det ikke tydeligt fremgår af de daglige reklameblokke!
Fra København
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 11:10

Det jeg mener er at komme i kontakt med dem der har med reklamerne og marketing at gøre. Det vi nok leder mest efter er mellemstore virksomheder, og det vi kan levere til dem er corporate films, reklamefilm, generelt design og flashreklamer.

Det som er svært er at få sat op et møde. Hvis det kunne lade sig gøre, ville vi helt sikkert kunne imponere. Jeg ved godt at det er professionelle folk indenfor de områder, men jeg mener ikke at det ville være nogen hindring, da vi ikke er amatører indenfor området :)

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 11
Skrevet kl. 16:58
Det er virkelig svært at skabe sig et netværk i et andet land og det bliver klart sværere af, at man ikke bor i landet, men I har alligevel en række fordele som andre ikke har.

1) I har vist, at I er ret gode til det i gør. Det er virkelig nogle flotte kampagner I har lavet

2) I er færinge, hvilket hjælper jer massivt, da der er sindsygt mange færinge i DK og færinge har den dejlige evne, at de meget gerne vil hjælpe andre færinge på vej.

Mit råd til jer er, at I skal prøve at få fat i så færinge, der sidder på disse poster eller som muligvis sidder på poster, hvor de kan have indflydelse på denne proces. Derigennem vil I så langsomt kunne få opbygget jeres netværk I DK og igennem det få succes med det I laver.

For det første går jeg ud fra, at I helt sikkert kender nogen, der kender nogen, der sidder på disse poster i DK. Det er helt sikkert den klart bedste måde at få kontakten, da der allerede er relationer. Derudover så har jeg et par forslag

1) Jeg ved, at de færøeske studerende på CBS har en liste over, hvor forskellige færinge er i DK, så de kan hjælpe hinanden videre til gode stillinger i DK. Hvis man får fat i den liste og eller kommer i kontakt med nogen derfra, så har man en rigtig god indgangsvinkel

2) Den færøeske repræsentation i København har garanteret også nogle oplysninger, omend den er lidt mere usikker

3) Kom til arrangementer i det færøeske hus eller evt. selv stå for et arrangement, hvor du får nævnt noget med, at du laver reklamefilm

4) Kom hvor færinge kommer, i de færøeske kirker, på SKarv om lørdagen og hvor det ellers er.

Det var ihvertfald nogle muligheder, men husk altid på, at du skal udnytte, at du er færing, for så har du en særlig indgangsvinkel.

Nåh ja til sidst vil jeg også lige sige, at det gør bestemt ikke noget, at de første projekter du laver er meget rimeligt prissat, da du jo skal have bearbejdet et nyt marked.
Fra København
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 10:43

Ja det er nok rigtig at man skulle tage fat i de færinge som man kender. Du ved ret meget om de Færinge der er i København - hvordan kan det være? :) selv boet på øerne eller hvad?

Kommer ellers rundt hvor Færinge holder til, men det der med den CBS liste har jeg ikke hørt om - tak for den ide... Vi er også villige til at have en god startpris bare for at komme ind på markedet, men det virker ikke altid som prisen har så meget at sige, det er mere at få kontakt til personalet der sidder i marketing afdeling og mulighed for at få et møde.

Hvis man kunne få sat op nogle møder, vil jeg også kunne vise til flere referencer end vi har på hjemmesiden.

Jeg vil prøve at tage fat i dem som jeg kender, og ringe lidt rundt til nogle danske kunder. Tak for godt input.

Fra Dublin
Tilmeldt 4. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:10

Hej Dann

Det lyder rigtig fornuftigt at søge hjælp hos andre færøerere, uden at jeg dog har erfaring med det. Ellers vil jeg anbefale at tage kontakt til et telemarketingsbureau, der uopfordret kan kontakte det segment I søger. Jeg har selv tidligere arbejdet som mødebooker for et par firmaer med stor succes for firmaet, hvor vi sammen fik lavet en fornuftig dialog, fundet det rigtige segment af firmaer, der skulle kontaktes og derefter aftalt salgspræsentationer med de interesserede firmaer, vi kontaktede, hvor firmaet (i dit tilfælde jer) kom ud og lavede et oplæg. 

Fordelen er selvfølgelig, at man på ret kort tid, kan få kontaktet en del firmaer og få præsenteret sit produkt.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 12:20

Hey Alex

Det er også noget som jeg har overvejet, men så læste jeg og lidt om det, og der var mange der ikke fik særlig meget ud af det, fordi bookingbureauerne satte møder op der ikke kunne bruges til noget som helst. Men jeg har også læst positive ting om det - hvad for et arbejdede du for om man må spørge? fordi det lyder som i lavede aftaler der kunne bruges :)

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 11
Skrevet kl. 13:10
Jeg er sikker på, at det nok skal lykkes, for det ser altså super fedt ud det du laver.

Min færøeske forbindelse går på, at min kæreste er færing og derfor kender jeg en del færinge, dog uden nogen af dem sidder på den slags poster. Jeg var også på færøerne i sommer og har da planer om at tage derop igen på et tidspunkt.
Fra Dublin
Tilmeldt 4. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:25

Kvaliteten af bookingerne varierer naturligvis meget afhængig af hvilket selskab, man hyrer til opgaven (som med alle andre produkter/serviceydelser, man kan købe). Derudover er det vigtigt, at man i samarbejde med firmaet kan blive enige om, hvordan dialogen skal forløbe, så ens firma bliver præsenteret, som man selv ville have gjort det/ønsker det. Begrænsningen er naturligvis, at mødebookeren ikke har den samme know-how som firmaet selv har. Dog synes jeg ikke, det har været noget problem, da bookingen netop blot fungerer som en 'teaser', der får gjort de nye potentielle interesserede i at høre yderligere. Jeg har, indtil for nylig, arbejdet for 5R Marketing og kan varmt anbefale at bruge dem. 

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 13:49

Tak for det Morten, mener også at det nok skal gå, men det tager bare så lang tid :)

Ja man er nødt til at have en tæt færøsk forbindelse for at kende alle de steder du nævnte hvor færinge kommer... du må have en god tur når du rejser næste gang.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)