Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt domæne kan ikke vise Google Adsense

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey there,

Jeg købte for en måneds tid siden domænet Kreditnet.dk. Dét domæne vil jeg rigtigt gerne have Adsense på, men det kan jeg ikke. Når jeg forsøger at indsætte koden (både for aktive og nye annoncer) bliver ikke vist.

Jeg har prøvet at få et site (2, faktisk) banned, og det er præcis samme situation. Bortset fra, at det her domæne åbenbart er banned fra før jeg erhvervede det.

Jeg så på waybackmachine, at domænet har været aktivt før, at jeg erhvervede det.

Hvordan kontakter jeg Google med henblik på at få siden unbaned? Jeg kan ikke bruge deres normale appelsystem, da det kræver et udsteder-ID, og Google ingen mail har sendt til mig omhandlende emnet.

Er der nogen, der kan hjælpe mig her? :-)

På forhånd tak! 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig lige at smide den her op til toppen. :-)

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har samme problem - kan ikke vise AdSense på et site.

er der nogen der ved hvor man finder et udsteder-id og i hvilket format det skal ind sættes i Appel om genåbning af konto?

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville bare give op, hvis jeg var dig. Jeg endte med at købe domænet Nemfinans.dk og redirecte hele domænet dertil i stedet for, da det andet ikke så ud til at være en mulighed. Jeg fik kontakt til en tidligere Adsense-medarbejder, der var flink nok til at tage sig tid til at forklare mig, at det næppe var en mulighed.

Kom igen. Nyt domæne. Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)