Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop i Kina?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som har erfaring med at etablere en web shop i Kina? Jeg spørger fordi jeg har en partner i Kina som mener at det kunne være en god ide og vil meget gerne høre fra personer som har erfaring med Kina eller web shops generelt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må da være nogen som har erfaring med både webshops hvadenten de er Europæiske eller Kinesiske??

Fra Flensborg
Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørg din partner i Kina, ville være meget nærliggende og logisk.....

/

Tilmeldt 23. Jun 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

 

Jeg har en webshop hvor jeg sælger produkter i samarbejde med en leverandør i kina, hvad har du af spørgsmål?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i første omgang har jeg brug for at få en fornemmelse for hvordan det fungerer i Kina med net shopping og har derfor en masse spørgsmål som kan gi mig et billede af om mine produkter har en chance for at slå igennem i Kina.

Jeg tror det - men vil gerne i kontakt med en som måske har gået stien før og taget sine erfaringer. Er der mulighed for at vi kan snakke mere direkte end igennem dette medie?:-)

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har også snakket om muligheder i kina her i firmaet, så jeg er da meget interesseret i at høre med her. 

Fra København
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes man kan prøve at starte en webshop på TAOBAO.COM. TAOBAO er det mest populære og mest brugte webshop i Kina. Det koster ikke noget at man opretter en enkel webshop på TAOBAO. Men hvis man vil have en flot hjemmeside og flere funktioner , skal man betale lidt, men ikke så meget. 

http://www.taobao.com/

Mvh

Wenyan

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)