Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at lave ny shop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rønde
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 21
Fra  slipsemanden.dk Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg har fået den lyse ide' at jeg vil lave en webshop der kan sælge et begrænset udvalg af tøj.
Jeg har nu købt domaine navnet og mangler nu bare en webshop... Jeg kan se at folk her på amino, råder til ikke at give 300kr pr. Mdr for en webshop løsning, men at oprette en selv.
Jeg kan selv lave/designe hjemmesider, men jeg har aldrig arbejdet med sql eller hvad det nu hedder.
Jeg har nu brugt hele dagen på at installere oscommerce online merchant v3.0.2, men kan ikke konvertere det til dansk.
Jeg overvejer om der skulle være andre og nemmere værktøjer at bruge?
Jeg synes også at det er dyrt at give 7000kr for at få sat en shop op. Jeg har jo ingen produkter at sælge endnu.
Jeg læste et indlæg, hvor en fyr havde fået sat en shop op for 500kr. Kan det passe?
Anyone kom endelig med forslag, ideer, tanker, råd eller andet.
Jeg er helt ny som købmand, men satser på at skulle leve af det i fremtiden.
Mvh
Michael

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 23:38

Prestashop!

Er gratis og indeholder alle de funktioner du har brug for - og er nemt for begyndere at sætte sig ind i.

Er altid rart at kunne php, sql osv. men er ikke noget, der er nødvendigt med prestashop.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Rønde
Tilmeldt 4. Dec 11
Fra  slipsemanden.dk Skrevet kl. 08:23

Tak for svar. Jeg har også tænkt på prestashop og jeg tror at jeg vil give det et forsøg. Der var også shopify, men så vidt jeg kan se, tager de et månedlig beløb og det vil jeg gerne undgå.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 09:02

Hey..

Hvis du overvejer prestashop (bruger det selv) så kan jeg anbefale dig at gå ind på http://www.prestatips.dk/ og så skrive til timpet der inde.
Han har de fleste indlæg der inde. Han er ekspert på området og kan hjælpe dig med alt. Du får også rigtig mange gratis funktioner der inde og koder til at gør det hele meget letter.

Hvis du ikke selv vil råde rundt med det (lige som mig) så kan du få ham til at lave shop for dig hurtigt.

Mvh.
Danny 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:24

Hej, 

Spændende at du overvejer at åbne en ny webshop!

Mht. Prestashop, så er det et rigtigt fornuftigt system at starte med, da det er brugervenligt, oversat til dansk etc. 

Da vi er i julegavehumør her i Thailand tilbyder vi for tiden danske virksomhed en række gratis ydelser (f.eks Gratis SEO) og jeg vil da meget gerne hjælpe dig med at opsætte Prestashop på dit webhotel - ganske gratis. 

Så hvis du beslutter dig for at bruge Prestashop, så tag fat i mig herinde og jeg hjælper dig med en standard opsætning af shoppen på dit webhotel/domæne

:)

Kristian Ole Rørbye

Fra Rønde
Tilmeldt 4. Dec 11
Fra  slipsemanden.dk Skrevet kl. 21:08

Hej Kristian.

Tusinde tak for svar.

Jeg er så småt i gang med selv at sætte en shop op og har valgt et gratis theme. Jeg har oversat det meste, men det stemmer nu ikke helt. Og så er der alt det med betalingsmodul, fragt, CEO, logo osv.

Jeg har dog ikke fået nogle vare hjem endnu, til at ligge ind. Men det arbejder jeg på.

Nu skriver du at du gratis bl.a vil hjælpe mig at sætte shoppen op, men der er jo ingenting der er gratis herr i livet, så hvad får du/I ud af det og hvad koster det i sidste ende og hvad er det du/I vil hjælpe mig med?

Mange hilsener og rigtig glædelig jul.

Michael Sørensen

PS. Jeg regner med at jeg i løbet af de næste par år, skal have flere webshops

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)