Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på launch side til nyt service projekt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har leget lidt med design af min launch side til mit kommende projekt. Hjemmesiden hedder Probantibus.dk (som også er navnet på servicen). 

Det er bare en enkelt side med lidt tekst, så kræver ikke så meget tid :) 

For at gøre det lidt konkret kunne jeg primært tænke mig feedback på:

- Design (farvevalg, grafik, logo, hvordan ser det ud hos jer, etc.)
- Om i forstår meningen med mit projekt - altså teksten.
- Evt. feedback på mine betingelser til test butikker, da jeg endnu ikke har haft den igennem en advokat, og ikke er en haj til det med betingelser (det meste er dog lånt). Også gerne om i bliver skræmt af hvad jeg ser som lidt "hårde" betingelser.

Håber I vil hjælpe :)

Med venlig hilsen
- Nikolaj Dam Larsen 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 20:19

Hej Nikolaj

Det lyder som et interessant projekt. Det første jeg tænker når jeg kommer ind på din side, er at der mangler lidt billeder og farver. Den er lidt mørk. Baggrunden og logoet syntes jeg er rigtig fedt, så det var måske på selve siden (dvs. blandt tekst) man kunne sætte lidt billeder mm. 

Jeg har lavet lidt kommentarer til din tekst her:

Håber det kan bruges!

Held og lykke med projektet - lyder til at være rigtig interessant :o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 20:59

Hejsa

Tak for rigtigt god feedback :) 

Må jeg spørge hvilken browser du bruger? Baggrunden fader nemlig ud både vandret og lodret hos mig (den er 1600x1200px) men jeg har endnu ikke selv set siden i andet end Chrome og IE, så jeg tænker det er et css platform "problem" som hurtigt kan rettes. 

Jeg har forsøgt at holde siden så minimal som muligt mht. tekst, da den primært er ment som en "teaser" for projektet, men er helt enig i dine forslag. Der skal mere forklaring til at skabe ordentlig interesse, samt noget beskrivelse af hvem vi er. Det vil jeg kigge på snarest muligt (sidder lidt i en anden deadline samtidig) :)

Selve projektet er kun i den begyndende fase af udviklingen, og det kræver en helt masse optimering og interne tests før vi "tør" slippe den løs som test på live webshops. Det er derfor meget svært lige nu at sige hvornår det forventes at være færdigt. :)

Men igen tak for god og hurtig feedback.

- Nikolaj

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 21:06

Nikolaj Dam Larsen:
Må jeg spørge hvilken browser du bruger? Baggrunden fader nemlig ud både vandret og lodret hos mig (den er 1600x1200px) men jeg har endnu ikke selv set siden i andet end Chrome og IE, så jeg tænker det er et css platform "problem" som hurtigt kan rettes.

Hmm, jeg bruger også chrome?

Nikolaj Dam Larsen:
Jeg har forsøgt at holde siden så minimal som muligt mht. tekst, da den primært er ment som en "teaser"

Det lyder som en god ide - god måde lige at præsentere det på.. 

Nikolaj Dam Larsen:
Men igen tak for god og hurtig feedback

No problem :o)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 23:08

Siden ser fin ud, den er lidt mørk, men syndes faktisk det er ok.

Når jeg lander på siden ser jeg ikke i søger testbutiker, i ser faktisk ud som et firma der er oppe og køre, så højre op med noget info om at i fortsat køre test. På en hjemmeside er der lige som en avis en fold, det vil sige, alt over folden ser man når man lander på siden, alt under ser man først når man scroller ned. Når du ser siden i fuld opløsning på din store skærm, ligger folden langt nede for dig, men for rigtig mange andre ligger folden meget højre oppe. En tommelfinger regel, er at det du gerne vil have de skal se skal ligge i de første 530 px. Der er en del luft i mellem logo og top, samt logo og siden, dette kunne minskes, for på den måde at logoet ikke hænger helt for sig selv.

Jeg bryder mig ikke om logoet, selve fonten er svær og læse, når du så lægger farver, texture og efekter på, bliver den ikke nemmer at læse. Vælg i stedet en ensartet farve til teksten, og hvis du vil have lidt mere på, kan du evt. bruge nogen af farverne til at lave en grafisk element.

Ja synes jeg forstå konceptet fint, som jeg forstår det, er det noget der ligner Amazons hvor den presentere forskellige produkter for mig, ud fra hvad jeg har søgt på og købt tidligere. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 23:42

Hej Lars

Tak for den gode feedback. Det er en rigtigt god pointe, som jeg vil prøve at rette lidt op på. 

Jeg er enig i at logoet kan være svært at læse på den mørke baggrund. Det præsenterer sig en del bedre på en hvid baggrund faktisk. Den endelige Probantibus side havde jeg også tiltænkt skulle være lys, men det ligger ude i fremtiden. Men tror jeg vil have min grafiker til at lave det. Jeg er ikke den store logo-designer selv, og hele den her launch side var lidt et personligt forsøg på at gemme den meget tekniske programmør væk i mig og være kreativ :) 

- Nikolaj

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:47

for mørk gul farve til helt sort baggrund i bunden brug lys blå til mørk baggrund det er jo ikke der sider lyst sted vis du sider i tog eller lidt mørk sted er teksten svær at læse vis tekst farven ikke er langt fra baggrund farven.

frem med det er en virksomhed cvr nummer lidt adr. info på siden giver ekstra kunder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 12:55

Hej Mikael

Tak for din feedback. 

Jeg har nu prøvet at gøre teksten hvid i stedet, samt tilføjet lidt tekst om hvem vi er og nogle kontaktoplysninger. Desuden er den bagerste baggrund blevet gjort lysere, så der er en smule mere kontrast til mørke skærme. 

Jeg vil når vi kommer lidt videre med projektet, få min grafiker til at lave noget grafik der kan beskrive konceptet - så det ikke bare er tekst :)

- Nikolaj

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)