Det står i mit tidligere indlæg ;-) |
Hvad var du ville starte op?
Hvad var du ville starte op? |
Vil nok også holde mig til den model hvor du omsætter for maks 50.000 om året, du skal godt nok også lave en hel del have arbejde for at tjene mere end det.. |
Arhh er det ikke lige lovlig tidligt at prøve at starte egen virksomhed? Altså der er mere ved det end du tror, budget, osv. Jeg siger det bare, men tænk på at vente et par år før du starter virksomhed. :) og ja, avisbud er røvsygt, men det er sgu næsten det eneste arbejde en 13 årig kan få nu til dags. |
Hvad hvis min ide var at starte et firma op med en ven, som er over femten? Måske et interessentskab? |
Hvad med hvis man bliver godkendt? |
Det er super med en 13-årig med go i. Hvorfor skal der startes et selskab for at slå plæner? Slå da græsplæner og tjen hvad der er plads til på dit frikort. Man skal ikke have et selskab for at arbejde. |
Jojo, men hvis man sætter sig ned og tager en snak med makkeren, man vil starte det her op med, kunne der måske blive mange diskussioner om hvad vi skal lave. Så hvis man finder på noget helt andet, er det så muligt at stifte selskab - altså hvis man bliver godkendt? |