Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lille tanke/ide efter indbrud.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Dropbox er egnet til synkronisering af mindre filer, men det egner sig bestemt ikke til større mediefiler som eksempelvis 300 film. Det vil smadre både din internetforbindelse og de enheder, du installerer Dropbox på.

Hvis du vil have backup af dine 300 film, så er jeg med Delin79 - en NAS-harddisk, der bliver gemt godt væk, er en glimrende løsning på problemet.

Du kan dog også vælge at droppe en upraktisk synkronisering af 300 film og hoppe på en tjeneste som Netflix i stedet for. Så har du adgang til så godt som alle film, og det er med permanent streaming. Når du først har opsat en VPN-forbindelse og købt adgang til Netflix spiller det fantastisk. 

Hvor meget fylder dine film? 1.3tb med DVD-rips eller 220gb med .avi og .xvid filer?

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 09:19

Jeg mener helt bestemt at lige netop din ide, er der en mangel på. Få bygget en hjemmeside op, med bruger login osv, få talt med de dygtige programmør, hvad det krævet at få sådan en hjemmeside og og køre, så folk kan loade alt op lige fra film, filer, billeder osv. Tror dog det kræver en masse, men det er vel det værd, når der ikke findes en side man kan gøre dette! 

Tip: gør den brugervenlig, med undermenuer, så det er nemt og overskueligt! 

Dropbox kan man ikke gøre det helt, du skal altid have det installeret på den computer du bruger, også som det er blevet nævnt, kan du ikke gemme særlig meget! 

Jeg ser frem til at slippe for at have mine film liggende på computeren, og cder ect. 

SE OG KOM I GANG he he Det er mit bedste råd! 

Så giver jeg en øl ni lufthavnen GRINER

Yes

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 13:13

Var nu ikke så meget fordi jeg ville starte en, men synes bare det er mærkeligt at der ikke er sådan en side. Ved godt man kan steame og købe sig adgang til forskellige sider. Men ville være lækkert at ens film var samlet et sted og at man ikke behøvede installere noget for at se dem på en anden computer end ens egen. Undrede mig bare over det ikke fandtes, for ved der er mange der har en masse film liggende på eksterne rundt omkring.

Tilmeldt 13. Sep 10
Skrevet kl. 13:19

Men sådan en side ville jo kræve kæmpe mængder af plads, bare for sjov hvad ville 1000tb plads koste om mdr. Altså mener så bruger i alt kan bruge 1000tb. bare for at høre ca. priser, kunne være meget sjovt, hvis nogen vidste det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:26

topprospect:

Men sådan en side ville jo kræve kæmpe mængder af plads, bare for sjov hvad ville 1000tb plads koste om mdr. Altså mener så bruger i alt kan bruge 1000tb. bare for at høre ca. priser, kunne være meget sjovt, hvis nogen vidste det.

Se på amazon aws S3 http://aws.amazon.com/s3/pricing/

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 13:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

topprospect:
Jeg havde omkring 300 film på en ekstern harddisk, men efter jeg har haft indbrud i min lejlighed, er alt mit elektronik samt min ekstern væk.

Idéen er grundlæggende udmærket, men det du efterlyser, det må du ganske givet ikke.

Før andre begynder at bitche, henviser jeg til en af mine sider:  www.mediaprotect.dk

Uanset om du har erhvervet filmene lovligt, må du ikke opbevare dem på nettet. Det er der ingen licenser, som tillader. Medmindre vi snakker erotik, og du har købt ubegrænset licens. Er den ikke ubegrænset, må du kun opbevare dem på den server, licensen omfatter. Også selvom du krypterer dem.

Snakker vi dvd-film, risikerer du også at få fingrene i klemme. Dem må man nemlig ikke kopiere, heller ikke til privat brug. Man må ikke genskabe et digitalt værk. (Man må dog godt kopiere fra eller til analogt medie).

Så jeg skal nok bruge mere info, før jeg kan udtale mig om min mening... men kort sagt, så må man ikke opbevare sine lovlige film på et online medie. De må ikke være tilgængelige for andre, og det er de teknisk set, når de ligger på nettet, også selv om de er password-beskyttede.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Tilmeldt 13. Sep 10
Skrevet kl. 13:33

Ja så bliver det jo lidt problematisk. Troede det var iorden bare de lå under et login og ikke var "tilgængelige" for andre. Men lader til du har sat dig ind i det, så er nok rigtigt nok. Men var nu også mere en tanke og er måske derfor der ikke ligger en side lign. på nettet :-)

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 13:35

Ja, det øjeblik rettighedshaverne fik nys om det, ville de stævne ejeren så hurtigt at hans hoved gik i selvsving.

Det eneste jeg kan sige... sådan lidt forsigtigt... er, kig på noget CDN, eller en dedikeret server (og undlad at registrere domæne på den)..... Og sørg for Guds skyld at kryptere materialet.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)