Dropbox er egnet til synkronisering af mindre filer, men det egner sig bestemt ikke til større mediefiler som eksempelvis 300 film. Det vil smadre både din internetforbindelse og de enheder, du installerer Dropbox på. Hvis du vil have backup af dine 300 film, så er jeg med Delin79 - en NAS-harddisk, der bliver gemt godt væk, er en glimrende løsning på problemet. Du kan dog også vælge at droppe en upraktisk synkronisering af 300 film og hoppe på en tjeneste som Netflix i stedet for. Så har du adgang til så godt som alle film, og det er med permanent streaming. Når du først har opsat en VPN-forbindelse og købt adgang til Netflix spiller det fantastisk. Hvor meget fylder dine film? 1.3tb med DVD-rips eller 220gb med .avi og .xvid filer? |
Jeg mener helt bestemt at lige netop din ide, er der en mangel på. Få bygget en hjemmeside op, med bruger login osv, få talt med de dygtige programmør, hvad det krævet at få sådan en hjemmeside og og køre, så folk kan loade alt op lige fra film, filer, billeder osv. Tror dog det kræver en masse, men det er vel det værd, når der ikke findes en side man kan gøre dette!
Tip: gør den brugervenlig, med undermenuer, så det er nemt og overskueligt!
Dropbox kan man ikke gøre det helt, du skal altid have det installeret på den computer du bruger, også som det er blevet nævnt, kan du ikke gemme særlig meget!
Jeg ser frem til at slippe for at have mine film liggende på computeren, og cder ect.
SE OG KOM I GANG he he Det er mit bedste råd!
Så giver jeg en øl ni lufthavnen GRINER