Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lille tanke/ide efter indbrud.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :


Ved ikke om det er en ide, men i hvert fald en tanke jeg har fået efter et lille udheld.

Jeg havde omkring 300 film på en ekstern harddisk, men efter jeg har haft indbrud i min lejlighed, er alt mit elektronik samt min ekstern væk.

Så surfede jeg lidt på nettet efter om jeg kunne finde et site, hvor man istedet for at gemme sine film på computeren eller på en ekstern harddisk, så istedet gemte sine film på en online hjemmeside, hvor man havde eget film biblotek, så man altid lige meget hvad der skete eller hvilken computer man sad ved, kunne se sine film, eller måske endda spille dem offline, efter at have hentet dem (Har jeg ikke forstand).

Kunne ikke finde sådan en side, men kunne da godt tænke mig at høre om i kender til en eller om I har det ligesom mig og kunne finde på at bruge sådan en side, for et rimeligt beløb for x antal GB.

Mvh.
Jonas

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er der vidst mange der gør sig i, prøv at søg på online backup

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden tanke kunne være at få en backup iform af en ekstern harddisk, de er utrolige billige og du kan have den liggende hjemme hos din søster,mor eller i banken.

Så er du sikker på at du altid har dem, det er godt nok lidt besværligt når du skal opdatere den, men det er vel kun et spørgsmål om lige at huske den 2-3 gange årligt.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas
Det er ærgerligt at få stjålet sine ting.
Men der er flere som allerede tilbyder backup online og ovenikøbet er det mere eller mindre blevet en standard med hensyn til automatisk backup.
Søg lidt på google. Online backUp . Så undgår du at komme i den situation igen.

Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlige hilsner
Kim Biesbjerg

Mind-Set.dk - lydbøger til personlig udvikling

Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Beckers Køge / Colorama Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Anskaf dig en nas server, forholdsvis billig og en engangs udgift, og gem den så væk, så den ikke bliver stjålet. (hul i gulvet, loftet. you name it... )

Så har du også et lokalt 'bibliotek' som du hurtigt kan 'nå' når du skal se film.

Det er mit bedste bud, benytter mig selv af denne løsning, har godt nok ikke gemt den væk...

 

mvh

Henrik

 

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar.

Men ville gerne væk fra de der eksterne, som ligger i banken eller ved søster osv.
Jeg tænker mere på en side, hvor man har alle sine film liggende og så ved et enkelt klik kan se dem, fra hvilken som helst computer og åben dem i sit eget dvd program eller hvad der lige var på computeren, så man ikke behøvede at være online. Kan man det når man ligge dem på de forskllige back-up sider?

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 06:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man med Dropbox du installere blot et program på din pc og sætter alt det ind du ville gemme og så har du det overalt, også mobil.

Venlig hilsen
Milos

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt, så skulle man måske overveje det :-) Tak for alle svarene.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gør du hvis dit hus brænder ned ? der er det godt med en ekstern hos søster ikke ;-)

Dine film er også sikret i skyen, men jeg er nu mere til at fysisk at have dem på "jorden"

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)