Jeg valgte at "investere" i dette regnskabsprogram da jeg startede virksomhed. Jeg syntes det var tiltalende at prisen var god (ca. 500kr.) og at man kunne designe skabelonerne til fakturaer, ordre, kreditnotaer mv. i MS Word. Det var nemt at gå til og enkelte at bruge. Designet kunne man sagtens ønske sig mere af. Det har sådan set fungeret til det jeg skulle bruge programmet til. Problemet opstår så når det er ved at være tid til en opdatering af programmet. Når det finder ud af at det skal bruge en opdatering, låser det indtil man har fået installeret opdateringen. Det bliver lige pludseligt helt umuligt at anvende programmet indtil opdateringen er på plads. For at få fat i opdateringen kræves det at man logger ind på HOLMBERG-HANSEN's hjemmeside og indtaster brugernavn og kodeord for så at kunne hente opdateringen. Her den. 01.12 låser programmet så og kræver en opdatering. jeg går tingene som man skal, hvilket resulterer i INGENTING. Programmet er bare låst og vil have den opdatering. Jeg kan derfor ikke skrive nogen regninger. Jeg skriver straks til HOLMBERG-HANSEN via deres support på hjemmesiden men intet svar. Her den. 07 har jeg ikke hørt noget fra dem, selvom jeg har skrevet flere gange til dem både via support og mail. Jeg kan stadig ikke få mit program til at fungere hverken med fjernelse og geninstallering, backup eller lignende. Der er bare nye problemer for hver gang. Nu hvor de så har gjort entreprise udgaven gratis, ser det ud til at de ikke længere yder service på disse programmer?? Jeg er rimelig træt af det her program og leder derfor efter et nyt som er enkelt at anvende og opsætte. Og mest af alt DRIFTSIKKERT. Er der nogen af jer som kan anbefale et program som har disse ting. Det skal lige siges at jeg er selvstændig elinstallatør, så jeg har ikke brug for den helt store forgyldte løsning. |
Hej
Sikke da en kedelig oplevelse. Det er virkelig træls at have brugt penge på et program, som man forventer skal virke, og så gør det ikke.
Hvis du vil have et driftsikkert regnskabsprogram, hvor du ikke skal betale for opdateringer (de bliver automatisk implementeret flere gange om måneden), så vil jeg anbefale dig at kigge på e-conomic.
Du kan tage en gratis prøveversion i 14 dage, så du har mulighed for at teste, om programmet er noget for dig.
Tager du en prøveversion får du samtidig adgang til en hav af gratis supportmuligheder, bl.a. online kurser, hjælpevideoer, hjælpeleksikon samt mail- og telefonsupport.
Tag et kig på www.e-conomic.dk.
Held og lykke med det hele.
Mange hilsener
Sisse Hansen