Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finans CE /Account4U

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Fra  ATJ Energi Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg valgte at "investere" i dette regnskabsprogram da jeg startede virksomhed. Jeg syntes det var tiltalende at prisen var god (ca. 500kr.) og at man kunne designe skabelonerne til fakturaer, ordre, kreditnotaer mv. i MS Word. Det var nemt at gå til og enkelte at bruge. Designet kunne man sagtens ønske sig mere af. Det har sådan set fungeret til det jeg skulle bruge programmet til. Problemet opstår så når det er ved at være tid til en opdatering af programmet. Når det finder ud af at det skal bruge en opdatering, låser det indtil man har fået installeret opdateringen. Det bliver lige pludseligt helt umuligt at anvende programmet indtil opdateringen er på plads. For at få fat i opdateringen kræves det at man logger ind på HOLMBERG-HANSEN's hjemmeside og indtaster brugernavn og kodeord for så at kunne hente opdateringen. 

Her den. 01.12 låser programmet så og kræver en opdatering. jeg går tingene som man skal, hvilket resulterer i INGENTING. Programmet er bare låst og vil have den opdatering. Jeg kan derfor ikke skrive nogen regninger. Jeg skriver straks til HOLMBERG-HANSEN via deres support på hjemmesiden men intet svar. Her den. 07 har jeg ikke hørt noget fra dem, selvom jeg har skrevet flere gange til dem både via support og mail.

Jeg kan stadig ikke få mit program til at fungere hverken med fjernelse og geninstallering, backup eller lignende. Der er bare nye problemer for hver gang.

Nu hvor de så har gjort entreprise udgaven gratis, ser det ud til at de ikke længere yder service på disse programmer??

Jeg er rimelig træt af det her program og leder derfor efter et nyt som er enkelt at anvende og opsætte. Og mest af alt DRIFTSIKKERT. Er der nogen af jer som kan anbefale et program som har disse ting. Det skal lige siges at jeg er selvstændig elinstallatør, så jeg har ikke brug for den helt store forgyldte løsning.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 21:32

Hej

Sikke da en kedelig oplevelse. Det er virkelig træls at have brugt penge på et program, som man forventer skal virke, og så gør det ikke.

Hvis du vil have et driftsikkert regnskabsprogram, hvor du ikke skal betale for opdateringer (de bliver automatisk implementeret flere gange om måneden), så vil jeg anbefale dig at kigge på e-conomic.

Du kan tage en gratis prøveversion i 14 dage, så du har mulighed for at teste, om programmet er noget for dig.

Tager du en prøveversion får du samtidig adgang til en hav af gratis supportmuligheder, bl.a. online kurser, hjælpevideoer, hjælpeleksikon samt mail- og telefonsupport.

Tag et kig på www.e-conomic.dk.

Held og lykke med det hele.

Mange hilsener
Sisse Hansen

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 21:42

Der er da ikke noget værre end programmer, der har skjulte gebyrer eller hemmelige opdateringer. Vi har udviklet et regnskabsprogram, hvor alt er lavet så det er til at forstå. Og det gælder alt fra priserne og til programmets funktioner. 

Det er lavet af iværksættere til iværksættere. Og så er det nemt og billigt. 

Du kan få 30 dage gratis, så du kan prøve hvor overskueligt det er at få styr på din virksomheds økonomi

Regnskabsprogrammet hedder Billy's Billing

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:04

Hej.

Jeg har før advaret mod dette firmas elendige service, og er da også blevet truet med advokat

fra deres side.

Deres support/salgsafdeling er simpelthen så uforskammet grov.

SummaSummarum er og så god til dit brug.

MvH

Peter

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 00:01

Hej.

Med et online regnskabsprogram slipper du for installationer og opdateringer.

49 kr om måneden kan det fås for hos www.web-regnskab.dk. Har du spørgsmål før du vil prøve er du meget velkommen til at ringe til os.

Håber du finder et program der tiltaler dig.

Mvh. Thomas, web-regnskab.dk

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:12

Hej,

Jeg er enig med Peter - Revisor.
Summasummarum er et godt program.
Har selv brugt det i flere år (7-8 år vel)

Mvh Peter

Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:38

Det var da en meget kedelig oplevelse. Vi kan se du har skrevet til os 5 Dec. Og vi svarede at du skulle opdatere på http://www.regnskabscenter.dk/support.aspx 

Opdateringen er fuldstændig gratis og det tager ca. 2 min.

Som du skriver er Finans CE Enterprise er helt gratis og uden begrænsninger.

Der er gratis email support den første måned. Hvis man ønsker email support efter første måned koster det 299,- DKK pr. år.

Vi vil kontakte dig og løse problemet.

Med venlig hilsen
Holmberg-Hansen Group

19 Sukhumvit Wattana
Benetone building, 6-8 floor
10110 Bangkok, Thailand

www.regnskabscenter.dk
www.holmberg-hansen.dk
www.holmberg-hansen.com

Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det var da en meget kedelig oplevelse. Vi kan se du har skrevet til os 5 Dec. Og vi svarede at du skulle opdatere på http://www.regnskabscenter.dk/support.aspx

Opdateringen er fuldstændig gratis og det tager ca. 2 min.

Som du skriver er Finans CE Enterprise er helt gratis og uden begrænsninger.

Der er gratis email support den første måned. Hvis man ønsker email support efter første måned koster det 299,- DKK pr. år.

Vi vil kontakte dig og løse problemet.

Med venlig hilsen
Holmberg-Hansen Group

19 Sukhumvit Wattana
Benetone building, 6-8 floor
10110 Bangkok, Thailand

www.regnskabscenter.dk
www.holmberg-hansen.dk
www.holmberg-hansen.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt