Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du give et eksempel på logo?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

som jeg skrev var det et rough-layout og jeg har hverken købt billeder eller brugt tid på fritlægning, eller ordentlig opløsning - det var nærmest ment som en ide-skitse, da jeg syn's grill-tangen og weberen gør det godt som bogstaver.

Hvis trådstarter har lyst til at gå videre med banneret skal der naturligvis startes forfra.....

Og så lagde jeg den også ud, for at se om du Alexander ville hoppe på krogen - og det gjorde du jo i fin stil....Stick out tongue

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:28

Alexander, jeg må være enige med de andre. At nedgøre andres arbejde her på Amino er ærlig talt for lavt. Vi har alle meldt os ind i Amino for at netværke, få hjælp hvor det kniber - og ikke nedgøre hinanden!

J. Deleuran har leveret et såkaldt "rough" logo, som viser selve idéen, men ikke det endelige resultat. Dette mener jeg ikke at han skal nedgøres for, for jeg er sikker på at han er seriøs omkring det.

Som Thomas skriver, så må du vel kende til begrebet "rough" når du selv er i branchen.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36

Kirsten E:
MEN: Et logo skal fortælle en historie, det skal afspejle virksomheden, der er nogle krav, der skal være opfyldt, fx skalerbarhed, virker i både sort/hvid og farver, kan bruges på brevpapir, salgsmesser, flyere, annoncer osv.

Hej Kirsten

Alt det her har vi lige været igennem i tråden: http://www.amino.dk/forums/t/144678.aspx?PageIndex=1 som netop omhandler logo til en billig penge hos Fiverr.

Det er muligt du har nogle krav til et logo - men det er jo ikke sikkert trådstarter har de samme krav til et logo (eller overhovedet samme definition af ordet logo).

Du og jeg kan sagtens blive enige om, at det oftest kan betale sig ikke at spare på en grafiske indentitet - men for en nystartet iværksætter er det ikke sikkert budgettet tillader det.

MVH

Thomas

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:41

Kirsten E:

Thomas Bang Petersen:

Anders Helbo:
Jeg har et budget som siger max 400,-. Ved godt at det sikkert ikke er meget for nogle, men det er hvad jeg har at gøre med.

Der skal sikkert også være nogle, der kan levere et logo til dig inden for dit budget.

MVH

Thomas

Nu får du lige mine kommentarer. Det skal siges, at jeg ikke arbejder inden for den grafiske branche - tværtimod, jeg har købt et logo som jeg er utrolig glad for.

Ja, du kan sikkert finde et logo til den pris - der er sikkert nogen, der gerne vil lave et logo for mindre end en times arbejde (og det kan ikke blive til mere end det).

MEN: Et logo skal fortælle en historie, det skal afspejle virksomheden, der er nogle krav, der skal være opfyldt, fx skalerbarhed, virker i både sort/hvid og farver, kan bruges på brevpapir, salgsmesser, flyere, annoncer osv.

For 400 kr kan du få nogle udkast, men der er ikke budget til at tage en snak med dig om, hvad der er vigtigt for dig - hvad vil du signalere, hvad er din historie, hvordan når du bedst dine kunder.

Så min anbefaling vil være at lave det selv (det bliver næppe ringere end de forslag, der ligger) eller vente til du har budget til at få det lavet ordentligt, så du sikrer, at dit logo/designlinie afspejler det, DU gerne vil vise.

Jeg har selv valgt at arbejde sammen med en meget dygtig, grafisk designer. Det kostede lidt mere i starten, men jeg ved, at jeg er på bølgelængde med min leverandør. Det betyder også, at jeg ikke skal starte med 'Adam og Eva', hver gang vi skal lave noget nyt. Det er simpelthen alle pengene værd.

MVH
Kirsten

Hej Kirsten

Mange tak for dit meget fine indlæg. Og du har helt ret i, at budgettet ikke giver meget mere, end bare et logo. I min virksomhed, Helbo Media, producerer jeg ofte grafisk materiale i form af websites, logoer dertil osv.

Som jeg også skrev i starten, så kunne jeg nok godt selv lave et logo, da jeg selv arbejder med grafik i Helbo Media, men i min nye webshop har jeg tænkt mig at bruge kræfterne andre steder, så derfor ville jeg gerne have en ekstern person til at komme med et forslag. Faktisk er det allerede lykkedes mig at finde en, som kan levere et logo for 350,-, og faktisk lige sådan et logo som jeg selv havde tænkt på. Så det er jo helt fantastisk.

Men jo, som du selv skriver, så er et logo ikke bare et logo. Og ja, det skal kunne bruges mange andre steder, end bare webshoppens top. Jeg havde nemlig tænkt på at det skulle kunne trykkes på plakater, bilreklame osv. Og det er faktisk lykkedes med det logo jeg har fået lavet nu her. Skal nok lige vise det, når alt er på plads :D

Men endnu engang tak for indlægget, Kirsten :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 22:57

Hey you!

Her er mit foreslag. Jeg ved nu overhovdet ikke hvilken stil du søger? Men du kan frit bruge logoet.

Hvis du gerne vil have mere fra mig af, kan du sende en PM med ideer og evt. farver eller nogle helt andre tanker. 

Så skal jeg nok lægge nogle gratis timer i det eftersom det åbenbart er umuligt at finde nogle der vil det. (Det var da et tilbud var! ;)

Jeg syntes også at du skulle tænke over den idenditet, der skal være på dit visitkort, plakat osv. så man får en samlet opfattelse af ansigtet på dit firma.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig på vej.

Med venlig Hilsen Kongsted 

d

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)