Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem søger en SUPER sælger i Midtjylland " Gerne i Herning omr "

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

SUPER SÆLGER!!!

Jeg har førhen boet i KBH og arbejdet som Butikschef, Team Manager, Salgskonsulent og senest som Account manager i Midtjylland med gode resultater.

Jeg er ikke den type gammeldags sælger der går ind i firmaet og laver kaffe møder eller bruger 2- 4 timer for en møde og venter på at ordren MÅSKE kommer hjem - HELL NO!!!

Når jeg ringer ud til en kunde får jeg stillet de rigtige spørsmål og bygger gode relationer, så kunden bliver spændt på at møde mig og derefter sælger jeg mine produkter og siger FARVEL og TAK.

Lige pt. sælger jeg 8/10 møder hvor ordren kommer senest 1 uge og er. bl.a kommet en del hjem på mine budgetter

PS: Jeg er ikke til arbejde med PROVISION eller LIGN.

Dragon

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 16:28

Jeg elsker din energi!
Men jeg forstår ikke hvorfor du ikke vil arbejde med provision? Hvis du er så fantastisk en sælger, som du påstår, så kan du potentielt tjene meget mere via provision! 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:46

Jeg er enig med Andreas.
Mange sælgere tjener gode penge ved provisionssalg og vil du tjene de store penge og evt. komme ind i varmen i en virksomhed så tilbyd din arbejdskraft og tilbyd provionssalg.
På den måde viser du hvad du er værd og samtidig baner det vejen for en mulig fast stilling som sælger.
Kender flere som er startet på den måde. Alt har en start.
Et lille godt råd herfra Smile

Tjeck f.eks. www.startopmagasinet.dk (ledige jobs)

Vi har også valgt ren provision modellen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)