Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online betaling

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 26
Fra  Active-dogs.dk Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave en hjemmeside for en hunde-klub. I den forbindelse skal man kunne melde sin hund/e til konkurrencer og derefter betale for tilmeldingen. 

Som det fungerer nu: opret handler-->opret hund/e-->ud for hund/e vælg klasse/e-->se konkurrence gebyret

Så langt så godt, efter se konkurrence gebyret vil jeg gerne have en pil mere, nemlig, gå til betaling.

Dette burde vel kunne lade sig gøre ved at benytte en eller anden betalingsgateway.
Jeg ved fribetaling.dk har en fakturabetalings funktion, hvor brugeren så selv kan indtaste beløbet og gennemføre betalingen. Jeg kunne godt i stedet tænke mig at beløbet bliver automatisk overført for at undgå brugerfejl.

Er dette sådan rimelig muligt at lave, og i fald, kan I så anbefale en gateway? 

mvh

Rikke :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 23:37

Rikke Jensen:

Er dette sådan rimelig muligt at lave, og i fald, kan I så anbefale en gateway? 

Selvfølgelig er det muligt at lave med enten tid eller penge :)

Der findes mange betalingsgateways. Vil anbefale E-pay synes deres dokumentation er i orden.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 00:22
Helt enig - epay spiller bare. Send mig en pb, hvis du ønsker hjælp til opsætning af det.
Fra Odense
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 26
Fra  Active-dogs.dk Skrevet kl. 11:06

Tak skal I have! 

Jeg vil helt klart kigge på epay. Jeg har tidligere kun arbejdet med dandomains gateway, og det var i forbindelse med en fuld webshopløsning hos samme.

jjn - tusind tak for dit venlige tilbud. Det er slet ikke utænkeligt at jeg vil benytte mig af det. Der vil nok dog lige gå et par uger, håber det stadig er ok til den tid?!

Hilsen Rikke :-) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)