Vores nuværende webbureau har ikke fået færdiggjort opsætningen af nyhedsbrev på vores hjemmeside. Derfor håber vi nu, at der er en venlig Amino, der kan færdiggøre det for os. Lige nu er der installeret et plug-in, der hedder WP3 Newsletter.
Vi har ikke de store krav til vores nyhedsbrev - det vigtigste er, at folk kan tilmelde sin mailadresse og modtage vores nyhedsbrev.
Hvis du kan hjælpe os, så send os gerne en PB.
Med venlig hilsen
AP Group
AP Group beskæftiger sig med køb, salg & videreformidling af varepartier.
Tak til Jan, der har installeret et nyt plugin og fået et nyhedsbrev til at virke. Vi kan varmt anbefale ham.
Er der nogen, der kender en widget, der giver os mulighed for at have tilmelding til nyhedsbrevet på vores forside? Vi benytter nu et plugin med navnet ALO EasyMail Newsletter.
AP Group beskæftiger sig med køb, salg & videreformidling af varepartier.
Men jeg kan anbefale jer Madmimi.com, som vi har fået sat op på Parti-salg.dk. Det kører super godt, og vi kan også sende mails direkte inde fra Madmimis hjemmeside, hvor hele kartoteket er samlet.
Skriv evt. til mig så skal jeg lige finde ud af hvem der satte det op for os
Tak til Jan, der har installeret et nyt plugin og fået et nyhedsbrev til at virke. Vi kan varmt anbefale ham.
Er der nogen, der kender en widget, der giver os mulighed for at have tilmelding til nyhedsbrevet på vores forside? Vi benytter nu et plugin med navnet ALO EasyMail Newsletter.
For lige at fjerne tvivlen - ALO Easymail har en widget - men jeres template tillader ikke sidebar, så der skal smides noget direkte i forsidens html/kode, så widget kan dukke op på sidens indhold.